Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

ALenstra

Well-known member
De extrem-rechtse politicus Bernd L?cke werd in de ICE van Berlijn naar Keulen aangevallen door fans van FC K?ln. Ze eisten dat hij de trein verliet maar daar ging hij niet op in. De fans lieten hem weten geen nazi's in de trein te willen. Uiteindelijk stapte de politicus in Wuppertal uit.
 

erka

Well-known member
Vanavond is de minicompetitie "2e divisie" begonnen. Leuk initiatief tussen 4 clubs die allemaal verdwenen zijn. Oud spelers van Wageningen, SVV, Haarlem en Veendam tegen elkaar. OUD-spelers. Let wel.

Vanavond was Haarlem-Veendam.
En wat gebeurt er? Doorgesnoven Neanderthalers van Haarlem gaan de boel een beetje slopen. Politieinzet erbij.
Tot zover gezond verstand. Deel van gewoon publiek is ondertussen al weggegaan.

Het is echt weer een grove schande dat dit gebeurt. Klootzakjes.

Ik ontwikkel inmiddels zo'n antipathie tegen al dit soort gasten...
 
Laatst bewerkt:

Nik

Member
Ik heb het de afgelopen dagen ook gevolgd op social media. Echt een onwijs leuk initiatief met vrijwilligers die er iets bijzonders van wilden maken. En dan wordt het verpest door een paar van die kneuzen. Erg jammer, en hopelijk voor de organisatie blijft het bij dit incident.
 

zwammy

Well-known member
Met oud spelers? Dat is toch net zo stupide als met jeugdspelers? Ik vind het echt nergens op slaan.

Haarlem is als groep nog steeds actief, dus als die daar een podium kunnen krijgen vind ik dat niet verrassend. Dat het nergens op slaat ben ik het wel mee eens. Jammer van zo'n initiatief
 

de waan

Well-known member
Ik viel echt van verbazing van mijn stoel toen ik het las. Ongelofelijk.

En wat kut voor de organisatoren die er wat moois van proberen te maken.

Nu maar hopen dat het gewoon normaal doorgaat volgende week.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik viel ook van mijn verbazing van mijn stoel, te meer daar ik toen ik in het stadion kwam een aantal van die gasten wel kende en vooral erg melig werd van die wannabe hardcore hooligans. Ik wist geeneens dat ze nog leefden. Ik ben niet stoer, flink, dapper of wat dan ook maar als er wel ooit een groep opgeschoten kneuzen is geweest waar ik werkelijk geen seconde bang voor ben geweest dan waren die gasten het wel.
Zal is rondvragen wie er inmiddels in dat groepje zitten, voor zover je daar nog van kunt spreken.

Hoe dan ook erg triest voor dit mooie initiatief.
 

de waan

Well-known member
Schijnt ook een groepje uit Wageningen te zijn geweest. Tja, die hadden wat in te halen na 23 jaar natuurlijk.
 

de waan

Well-known member
Dan heb je toch ook wel een kutleven. Hooligan zijn van een club die al niet meer bestond toen je geboren werd.
 

erka

Well-known member
Het wachten is op de eerste SC Enschede vs GVAV confrontatie en het Limburgse slagveld tussen Rapid JC en Fortuna '54.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heb het net gehoord op radio in de auto. Zo zonde. Gasten van Veendam en Wageningen stonden ook gewoon door elkaar, zoals het hoort. Was ook aardig wat volk op de been en dan gebeurt er weer zoiets en hebben we het in dit topic over dit initiatief en niet over de wedstrijden in een ander topic. Leo Oldenburger, mede-initiatiefnemer, baalde ook behoorlijk.
 

de waan

Well-known member
Struisvanhuis verzuchtte op Nieuwsuur dat het waarschijnlijk ook al meteen de laatste keer is dat het georganiseerd wordt.
 

erka

Well-known member
Worden die knuppeltjes nog opgepakt en hard gestraft eigenlijk? Of wordt het weer een welgemeend foei en nooit meer doen?
 

Maasveld

Well-known member
Ik zag op een foto een spandoek hangen met Wageningen Youth. Ik wist niet of ik moest lachen of huilen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan