Triest land, dat je dit soort dingen niet eens meer kunt organiseren zonder dat er doorgesnoven idioten op af komen.
Wageningen Youth? Waar komen die opeens vandaan? Ik kan me niet heugen dat FC Wageningen destijds fanatieke fans had.
Dan moet er gewoon meer beveiliging komen. Dit is gewoon iets ludieks daar moet dus gewoon ruimte voor zijn.
Is een knieschot niet voldoende?
Pff, de idioten zegevieren.
Triest land, dat je dit soort dingen niet eens meer kunt organiseren zonder dat er doorgesnoven idioten op af komen.
Ongelofelijk...
Om kotsmisselijk van te worden.
Ik weet een hele goede bestemming voor deze hooligans. Een eiland ver in de Noordzee.
Weet wel dat er een groepje van Ajax in Wageningen woont, maar geloof nooit dat er een groep vanuit Amsterdam erheen zou gaan. Rotterdam kan ik me voorstellen vanwege de vriendschappelijke band tussen Sparta en Haarlem.Ben normaal niet zo'n fan van burgemeesters die wedstrijden verbieden, maar hier kan ik het me heel goed voorstellen. Ongelooflijk, dat hooligans van andere clubs (er werd zelfs al gesproken van een Ajax - Feyenoord hooligan'duel' a.s. woensdag op de Berg) hun frustratie komen botvieren op zo'n mooi initiatief. En op de Berg is natuurlijk genoeg te slopen, dus dat was echt een megaslagveld geworden.
Stelletje sukkels.
Jep.
De kinders leggen nu de schuld bij de media, dat de feiten verdraaid zouden zijn en dat er geen gebroken kaak geslagen is...