Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Ik heb nu gelezen dat het Ajax en Feyenoord-randdebielen hadden willen afspreken bij de wedstrijd.

Als dat waar is, is het tekort aan chromosomen naar ongekende hoogten gestegen.
 

Marinos

Well-known member
Ik heb nu gelezen dat het Ajax en Feyenoord-randdebielen hadden willen afspreken bij de wedstrijd.

Als dat waar is, is het tekort aan chromosomen naar ongekende hoogten gestegen.

Ajax en Feyenoord randdebielen op de Berg. Het lijkt warempel echt op een DVK meeting :duim:
 

De Wolf

Well-known member
Ik heb nu gelezen dat het Ajax en Feyenoord-randdebielen hadden willen afspreken bij de wedstrijd.

Als dat waar is, is het tekort aan chromosomen naar ongekende hoogten gestegen.

Kunnen ze niet ergens bij een weilandje afspreken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan neemt de ene partij hamers mee en dan rent de andere partij keihard weg. Geen succes.
 

SanMark.

Well-known member
Tja, ik kan er ook niets aan doen dat de verdediging van Oranje zo matig is. De namen Douglas en met name Van Dijk worden hier ook tot in den treure genoemd.

Nee, daar kun je niets aan doen dat de verdediging bagger is, maar om dan continue ROELLLLLLLLLLLLLLLLLlll o.i.d. te bleren (of treurig te neuzelen) , dus geen verwijten maken waar jij jezelf ook schuldig aan maakt. ( en ik ook )
 

Maasveld

Well-known member
Ik maakte geen verwijt, ik vroeg alleen of het weer begon.

Maar goed, laten we het maar weer over het echt treurige volk hebben.
 

JMD

Well-known member
Die middag dat de helden uit Rotterdam met zn tienen en met wapens, e?n man dood sloegen..

Was dat ook die middag dat honderden uit Amsterdam honderden uit Rotterdam stonden op te wachten met boksbeugels en stroomstootwapens, en toen honderden uit Rotterdam zo ongeveer dezelfde wapens meenamen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan