Duitsers zijn nog steeds moffen toch?
Oh ja, dat is waar. Vanwege een intens trieste actie van een aantal idioten 26 jaar geleden, haten Zwammy en zijn NAC-vrienden alle Feyenoordfans.
Je gaat je gang maar. Ik besteed er eigenlijk amper aandacht meer aan. Verspilde energie.
Maar ik weet alweer wat er komen gaat als, net als in '99, straks weer de binnenstad van R'dam wordt geplunderd: "Feyenoordsupporters slopen eigen stad." Terwijl ik met eigen ogen hebt gezien dat deze "supporters" toevallig allemaal vanuit de oude wijken op scooters de Lijnbaan op kwamen rijden, en allemaal een bontkraagje droegen. Gek, die gasten zag je namelijk nooit in De Kuip.
Dat het merendeel van de echte fans toen al onderweg waren naar huis hoor en lees je natuurlijk nergens. Makkelijk chargeren weer, zonder de werkelijke feiten tot zich te nemen. Ik praat trouwens niets goed, er liepen ook honderd raddraaiers tussen in een Feyenoordshirt. Maar die waren ver in de minderheid.
Vreemd dat je het van Hoekie begrijpt hoe hij over de Spurs denkt maar elke keer over NAC dit riedeltje weer naar boven komt. En nee, ik heb geen hekel aan Feyenoord fans anders was ik nooit op een meeting geweest. Ja, ik heb een teringhekel aan de club, laat mij.
En 26 jaar geleden was het niet NAC maar toen was jullie eerste moord. Misschien je een beetje meer inlezen in jullie eigen geschiedenis.
Ik ben niet zo'n hooligan, maar wat is er 20 jaar geleden gebeurd?
Zat je zo onder de snuif?Ik ben niet zo'n hooligan, maar wat is er 20 jaar geleden gebeurd?
Ah okayCarlo Picornie. Zag het ook pas later voorbij komen.
Denk dat ik aan het biljarten wasZat je zo onder de snuif?
LSD tripje dus.Denk dat ik aan het biljarten was
Ook dan maak je geen kans, laat staan als ik nuchter benLSD tripje dus.
Als ik met de achterkant van de keu speel, maak je zelfs nog geen kans. Opschepper.Ook dan maak je geen kans, laat staan als ik nuchter ben
Dan moet je wel een gemiddelde halen van plus vier, anders maak je geen schijn van kans, Dickie Jaspers.Jij libre, ik driebanden. Anytime.