gevegt
Well-known member
Dat zou misbruik zijn van de pomerans. Alleen als het echt nodig is krijgt hij met de achterkant van de keu een slag in zijn nek.Let maar op jongens. Straks worden de keu's gebruikt om elkaars ogen uit te steken...
Dat zou misbruik zijn van de pomerans. Alleen als het echt nodig is krijgt hij met de achterkant van de keu een slag in zijn nek.Let maar op jongens. Straks worden de keu's gebruikt om elkaars ogen uit te steken...
:duim:
Maar goed, ik vond het wel een huilartikel in de NRC over dat de moordenaar van Picordie weer in de Kuip zou zitten. Straf uitzitten en klaar denk?
Dat lijkt me wel. Sterker nog, mij is weleens vertelt dat hij tijdens zijn voorwaardelijke vrijlating alweer aan de tafel zat in de Kuip bij de grote jongens.
Ik heb echt geen idee hoe Hoekie over Spurs denkt. Heeft hij een hekel aan ze?
En nee, ik heb er totaal geen behoefte aan om me in te lezen in de gruweldaden van die gestoorden, uit naam van mijn club. Ik voel me dan ook totaal niet aangesproken met je 'jullie'.
En ja, ik chargeerde een beetje. Excuus daarvoor.
Dat lijkt me wel. Sterker nog, mij is weleens vertelt dat hij tijdens zijn voorwaardelijke vrijlating alweer aan de tafel zat in de Kuip bij de grote jongens.
Op het Stadhuisplein in Rotterdam is
de politie door Feyenoord-supporters
bekogeld met vuurwerk en journalisten
zijn bedreigd.De Mobiele Eenheid is
paraat.Ook is er politie te paard.
Honderden Feyenoord-fans verzamelden
zich in het centrum van Rotterdam,waar
ze de wedstrijd Ajax-Feyenoord op een
scherm konden bekijken.De sfeer werd al
snel gespannen,mogelijk doordat Ajax al
in de eerste minuut op 1-0 kwam.
In eerste instantie waren er niet veel
politieagenten ingezet,maar vanwege de
gespannen sfeer is er extra politie en
ME opgeroepen.
Alle schade en kosten verhalen op de club.
Wat hebben die ermee te maken dan? Verhalen op de organisatie.Alle schade en kosten verhalen op de club.
Feyenoord verliest weer eens een keer,