Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeftonesJP

New member
En zo kan het natuurlijk ook:

CbM9X26WwAAuUMo.jpg

Het zijn allemaal trieste uitingen natuurlijk maar de aandacht die er nu aan geschonken wordt is buiten proportioneel. Vroeger gebeurde dit ook veelvuldig maar toen stonden er geen (telefoon)camera's op. Gasten ontslaan vanwege een bordje, het gaat wel erg ver allemaal. Iedereen doet weleens wat doms? Zeker na 20 pils in je mik. Stadionverboden voor de poppenhanger en mensen met ongepaste spreekkoren vind ik prima maar er wordt nu gedaan alsof Syrie veiliger is dan het gemiddelde stadion. Ik vind dat nogal overdreven.

de waan

Well-known member
Arme Marco B uit Hoofddorp. De Telegraaf had al zijn gegevens gepubliceerd. Blijkt het een andere Marco B te zijn.

Wat een verschrikkelijke kutkrant is het ook, met hun schandpaaljournalistiek.

Punten in mindering voor De Telegraaf graag.

De Wolf

Well-known member
Wat een verschrikkelijke kutkrant is het ook, met hun schandpaaljournalistiek.

Punten in mindering voor De Telegraaf graag.

Ook nog linken naar zijn Facebookpagina. Dat soort dingen laat je maar aan GeenStijl over. Als landelijke krant moet je dat gewoon niet doen.

JMD

Well-known member
Ook nog linken naar zijn Facebookpagina. Dat soort dingen laat je maar aan GeenStijl over. Als landelijke krant moet je dat gewoon niet doen.

Gek genoeg is Geen Stijl juist heel voorzichtig met het posten van dat soort zaken. Het zijn eerder de 'gevestigde' kranten die zoiets doen. Kan me nog herinneren dat AD.nl de verkeerde Karst Tates (Apeldoorn 2009) opspoorde (of althans, waar hij werkte etc, hij was natuurlijk al dood).

Maasveld

Well-known member
De bussen van Roda en MVV hebben gisteren bij dezelfde benzinepomp een pit-stop gemaakt. Dan weet je wel hoe laat het is.

Joost

Well-known member
Twee jaar geleden Fortunafans die onze bussen met vuurwerk bekogelden en nu MVV ers die de kidsbus slopen.

En dan nog beweren dat de laagst opgeleiden in Parkstad zitten...

Maasveld

Well-known member
Twee jaar geleden Fortunafans die onze bussen met vuurwerk bekogelden en nu MVV ers die de kidsbus slopen.

En dan nog beweren dat de laagst opgeleiden in Parkstad zitten...

Parkstedelingen gooien vuurwerkbommen in een vak vol met kinderen, dus die bewering klopt als een bus.

A345

New member
Žuti;133539 zei:
Ongetwijfeld.
Waarom hebben mensen hebben toch altijd de neiging om hetgeen ze zelf hebben meegemaakt te 'verdedigen' en anderen naar beneden te praten? Ik geloof er niks van in ieder geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan