Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
PSV supporters hebben zich misdragen door geld op de grond te gooien voor bedelaars en zelfs bedelaars hebben laten opdrukken voor muntgeld. Het heeft zelfs omroep Brabant gehaald. 3000 voetbalsupporters zonder wanklank in Madrid en om zoiets zeiken. Het lijken wel criminelen die voetbalsupporters.

Ik dacht dat je een geintje maakte.... Staat het idd op de voorpagina van Omroep Brabant.

Tsja, wat moet je hier van zeggen.... Niet netjes, nee. Maar bedelaars zijn dat ook niet. Ik geef gewoon sowieso niet aan bedelaars, wel aan bv straatmuzikanten, die toen er tenminste iets voor.

Ivanhoe

Active member
PSV supporters hebben zich misdragen door geld op de grond te gooien voor bedelaars en zelfs bedelaars hebben laten opdrukken voor muntgeld. Het heeft zelfs omroep Brabant gehaald. 3000 voetbalsupporters zonder wanklank in Madrid en om zoiets zeiken. Het lijken wel criminelen die voetbalsupporters.
Prima dat ook dat soort misdragingen genoemd worden, weinig lagers en laffer dan het kleineren en vernederen van zwakkeren. Gelukkig neemt de club er zelf wel afstand van.

Max

Administrator
Forumleiding
Prima dat ook dat soort misdragingen genoemd worden, weinig lagers en laffer dan het kleineren en vernederen van zwakkeren. Gelukkig neemt de club er zelf wel afstand van.

Ik heb het fenomeen wel eens gehoord als iets wat Engelsen wel doen, maar kennelijk zijn de Engelsen niet uniek.

Makanaky

Well-known member

Wat een volk, joh. Lutsers die denken dat 'ze' hun banen komen inpikken terwijl ze de puf nooit hebben gehad om een opleiding te volgen die hen de nodige kwalificaties op de arbeidsmarkt had verschaft. Paspoort afpakken!

DeftonesJP

New member
Twitter klapte weer uit z'n voegen met filmpjes van deze zaken gisteren. Natuurlijk is het niet netjes maar het vervelende is dat supporters altijd klaar staan om misdragende supporters van andere clubs aan de (digitale) schandpaal te nagelen. In Glasgow waren ook gasten die helemaal laveloos waren en ruzie zochten met een dude die op de plee(!) zooi stond te verkopen. Om nog maar te zwijgen van die malloten die kroegen aanvielen. Ik voel dus weinig behoefte om met opstoken vinger naar deze psv boefjes te wijzen.

Marinos

Well-known member
Tja, het is natuurlijk wel een beetje sneu om geldbiljetten te verbanden voor de neus van een paar armen. Het is maar net waar je je plezier uit haalt.

DeftonesJP

New member
Dat kan zijn maar ik was er niet bij en ken de context niet, misschien waren die zwervers wel voortdurend, nadrukkelijke en irritant aanwezig. Wie zal het zeggen? Van afstand is het altijd makkelijk oordelen. Ik las ook al weer dat de spaanse media roept om het straffen van PSV. Wie moeten wij dan straffen als de spaanse jeugd weer onder de paddo's door onze steden heen spacen?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Erdogan krijgen wij nog de schuld ook!

Zelfs Turkse president geeft Feyenoord-fans de schuld

PSV-fans bekogelden gisteren bedelaars met muntjes, maar Erdogan lijkt nog niet van die club gehoord te hebben. "Ik wil mijn excuses maken aan alle vluchtelingen in Turkije voor het gedrag van de Feyenoord-fans in Madrid. Dit moet afgestraft worden", zei Erdogan ten overstaan van een grote groep vluchtelingen.

"Mijn boodschap is: wees vriendelijk tegen vluchtelingen. Dit is het karakter van mensen in Westerse landen. Wij zijn niet zo, hier in Turkije'', was de verdere boodschap van de bekritiseerde premier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan