Jozsef
New member
Van Erdogan krijgen wij nog de schuld ook!
En terecht. Ik heb jou laatst ook een zwerver geld zien toegooien.
Van Erdogan krijgen wij nog de schuld ook!
Het heeft hier anders ook gewoon het nieuws gehaald. Iets met respectloos en dat doe je niet denk ik.PSV supporters hebben zich misdragen door geld op de grond te gooien voor bedelaars en zelfs bedelaars hebben laten opdrukken voor muntgeld. Het heeft zelfs omroep Brabant gehaald. 3000 voetbalsupporters zonder wanklank in Madrid en om zoiets zeiken. Het lijken wel criminelen die voetbalsupporters.
Die stadionverboden zijn volgens mij vooral voor een groepje supporters dat auto's gesloopt heeft na afloop van het duel en de pot gekeken had in een caf? (wnat geen kaartje).PSV gaat stadionverboden uitdelen en de Nederlandse Ambassade heeft zijn oprechte excuses aangeboden.
Het is natuurlijk respectloos, maar ja stadionverboden en dergelijke gaat ook weer zo ver voor hufter gedrag.
Zonder het gedrag van de PSV-fans goed te praten: zwervers zijn in grote steden idd vaak zwaar irritant aanwezig en zijn vooral daar waar veel publiek is. Zo'n plein vol met voetbalfans trekt dan ook wel natuurlijk.Dat kan zijn maar ik was er niet bij en ken de context niet, misschien waren die zwervers wel voortdurend, nadrukkelijke en irritant aanwezig. Wie zal het zeggen?
Klopt niet. De verboden gaan ook uit naar die idioten die met die vluchtelingen / bedelaars aan het sollen is geweest.Die stadionverboden zijn volgens mij vooral voor een groepje supporters dat auto's gesloopt heeft na afloop van het duel en de pot gekeken had in een caf? (wnat geen kaartje).
Volgens mij zijn we hier allemaal roomser dan de paus. Ik blijft het humor vinden als je op het terras zit en en je wordt lastig gevallen door een stelletje kut-Roemenen dat je dan een paar muntjes op het plein gooit en dat die zwervers er dan op de knie?n achteraan kruipen. Een keer opdrukken voor 50 cent, ach is leuk. Een euro geven en aangeven dat ze dan op moeten rotten, prima toch.
Slechts het in de fik steken van een briefje van 5 is dan weer net 1 stapje te ver door 1 leeghoofd
Is er al een inzamelingsactie gestart?
Ik blijft het humor vinden als je op het terras zit en en je wordt lastig gevallen door een stelletje kut-Roemenen dat je dan een paar muntjes op het plein gooit en dat die zwervers er dan op de knie?n achteraan kruipen. Een keer opdrukken voor 50 cent
Dan ben ik blij dat ik roomser dan de paus ben maar ik vind het nogal walgelijk. Ik heb best een morbide gevoel voor humor en als ik met vrienden op stap ga dan weten we van narigheid niet hoe ziek het kan zijn maar ik kan me er niets bij voorstellen dat het letterlijk ten koste moet gaan van zwakkeren in de samenleving, hoe irritant bedelaars soms ook kunnen zijn.
Klopt niet. De verboden gaan ook uit naar die idioten die met die vluchtelingen / bedelaars aan het sollen is geweest.