Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

U.G.

Well-known member
In de Rotterdamse metro komen vaak van die types met een gitaartje langs in de metro terwijl ze een liedje zingen. Je ziet sommige mensen dan helemaal uit hun plaat gaan omdat ze dat vervelend vinden; mensen voelen zich al heel snel 'lastig gevallen' door een zwerver/bedelaar, terwijl het maar net eraan ligt wat jij als lastig ervaart. Vaak valt het wel mee, maar vinden mensen ieder contact met zo'n persoon al naar.

In de Parijse RER of de metro was een meerijdende gitaar-bedelaar bijna standaard, in R'dam zag ik vd week voor mij wel iets nieuws...een ouwe radio cassettespeler met een daarin een volgeluld bandje met "alstjeblieft kan je wat missen en zo en etc " met daarop dan een plastic bekertje voor de muntjes en geen eigenaar in velden of wegen te bekennen, gewoon midden op het binnenwegplein ;)....te koud of zo..

Shayman

New member
Wat een gezeik om niks is dit toch allemaal; die schijt-Roma zijn altijd en overal alleen maar naar gratis geld aan het struinen. We hebben ze hier ook bij de Jumbo staan, worden gebracht en gehaald met een Audi A6 van 3-4 jaar oud door een collega die bij een andere supermarkt staat.

De groep die geen plekje heeft bij de supermarkten is vooral bezig met geprepareerde tassen en rokken om de kleding zonder bonnetje mee naar buiten te krijgen.

Ze wonen met een man/vrouw of 15 in een grote vrijstaande villa in een prima buurt en lachen zich de ballen uit de broek om die domme klojo's die hun geld geven voor het ophouden van hun klauw of het vals spelen op een trekharmonica.

Zelfde verhaal toen ik met m'n ex in Krakau was bij toenmalige vrienden, was onderzocht en ze bedelden daar omgerekend ongeveer ? 40-50 pp per dag bij elkaar wat zwaar boven het gemiddelde salaris lag in Polen.

Ik kan me niet voorstellen dat dat volk in Spanje een haar beter is, die Roma zijn alleen maar bezig met het binnen harken van geld waarvoor ze geen cent belasting hoeven af te dragen. Dat soort parasieten verdient het niet eens dat er aandacht aan gegeven wordt.

Makanaky

Well-known member
Dat anderen het niet doen, maakt toch niet dat je je ineens respectloos moet gaan gedragen? Dan ben je geen haar beter en ken je het begrip menselijke waardigheid (zowel van jezelf en die van een ander) niet. Beetje een 'slootverhaal' dit. Als zij erin springen dan doe ik dat ook.

Shayman

New member
Dat anderen het niet doen, maakt toch niet dat je je ineens respectloos moet gaan gedragen? Dan ben je geen haar beter en ken je het begrip menselijke waardigheid (zowel van jezelf en die van een ander) niet. Beetje een 'slootverhaal' dit. Als zij erin springen dan doe ik dat ook.
Ik begrijp deze tekst niet goed, voor mij is het vrij simpel want ik heb gewoon geen greintje respect voor parasieten die alleen maar teren op de voordelen van een land waar ze geen klote hoeven bij te dragen maar waar ze wel van profiteren. En voor zover bij mij bekend horen vrijwel al die Roma daarbij.

Zelf had ik niet eens de moeite genomen (en ze ook die dubbeltjes niet eens gegund) maar het zal het zwaar aan m'n reet roesten dat dit gebeurd is.

ALenstra

Well-known member
De PSV-er die in Madrid een biljet van 5 euro in de brand stook voor de ogen van een bedelaar is naar het buitenland gevlucht. Dit omdat hij herkend werd door buurtgenoten die een krantenknipsel over dit voorval op zijn voordeur plakten.

Batigoal

Well-known member
Haha, mooi dit. De volgende keer niet vergeten om weer de ME uit te schelden als zij een keertje iets doen wat supportertjes niet leuk vinden.

Satyr

Administrator
Forumleiding
In Marokko zijn groepen aanhangers van dezelfde club slaags geraakt: 2 doden, 50 gewonden

ALenstra

Well-known member
Gistermiddag hebben honderden aanhangers van FC Kaiserslautern zich uitgeleefd op het centraal station van Keulen.

zwammy

Well-known member
Dynamo en Hansa zijn ook bezig geweest in Dresden. Maar volgens mij geen eurobiljetten in brand gestoken. Anders hadden we Merkel wel gehoord.

De Groene Scout

Well-known member
In Marokko 2 doden en 41 gewonden, dat is net iets gekker dan met een muntje naar een zwerver gooien.

Edit: dat was dus al gemeld.

de waan

Well-known member
Huh, in Duitsland gebeurt toch nooit iets en lopen alle supporters altijd vredig door elkaar heen?

Janssen

Well-known member
Waarvoor kunnen ze dan worden aangeklaagd?

Het wordt allemaal wel heel erg opgeblazen. Het ANP nieuws opende er gisteren zelfs mee dat Rutte en Schippers er iets over te zeggen hadden.

Ga met je dronken kop wat zwervers pesten en je wordt vervolgd. Op het internet worden Aziaten met "grappige" namen momenteel massaal in de zeik gezet en het hele land lacht erom.

Ik moet om beide lachen, daar niet van. Een beetje minder selectief zijn met z'n allen zou al schelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan