Wat een gezeik om niks is dit toch allemaal; die schijt-Roma zijn altijd en overal alleen maar naar gratis geld aan het struinen. We hebben ze hier ook bij de Jumbo staan, worden gebracht en gehaald met een Audi A6 van 3-4 jaar oud door een collega die bij een andere supermarkt staat.
De groep die geen plekje heeft bij de supermarkten is vooral bezig met geprepareerde tassen en rokken om de kleding zonder bonnetje mee naar buiten te krijgen.
Ze wonen met een man/vrouw of 15 in een grote vrijstaande villa in een prima buurt en lachen zich de ballen uit de broek om die domme klojo's die hun geld geven voor het ophouden van hun klauw of het vals spelen op een trekharmonica.
Zelfde verhaal toen ik met m'n ex in Krakau was bij toenmalige vrienden, was onderzocht en ze bedelden daar omgerekend ongeveer ? 40-50 pp per dag bij elkaar wat zwaar boven het gemiddelde salaris lag in Polen.
Ik kan me niet voorstellen dat dat volk in Spanje een haar beter is, die Roma zijn alleen maar bezig met het binnen harken van geld waarvoor ze geen cent belasting hoeven af te dragen. Dat soort parasieten verdient het niet eens dat er aandacht aan gegeven wordt.