Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeftonesJP

New member
Het zou wel een typisch Nederlandse oplossing zijn. We kunnen de daders niet vinden dus we straffen iedereen. Dat is ook de reden waarom jij en ik zich blauw moeten betalen voor (uit)kaarten en door een heel peleton stewards onder handen worden genomen als we een stadion in willen.

Abubakari

Well-known member
Er gebeurt ivm de 80's niks meer in stadions, al die overdreven media reacties, ik heb er weinig mee. Alsof subtiliteit ooit bestaan heeft achter de goal. Neemt niet weg dat je er best wat tegen mag doen en het mooie is, dat gebeurt ook. De Vermeer gast is opgepakt, stadionverbod, mooi zo, klaar en verder met de wedstrijden, toch?

gevegt

Well-known member
Het zou wel een typisch Nederlandse oplossing zijn. We kunnen de daders niet vinden dus we straffen iedereen. Dat is ook de reden waarom jij en ik zich blauw moeten betalen voor (uit)kaarten en door een heel peleton stewards onder handen worden genomen als we een stadion in willen.

Dus dat soort maatregelen komt niet in het buitenland voor?

Pascallovic

Well-known member
Nasleep Klassieker

Zoals bekend is de aanklager betaald voetbal een onderzoek gestart naar de incidenten tijdens de wedstrijd Ajax – Feyenoord van afgelopen zondag. Ajax heeft de afgelopen dagen gebruikt om zelf ook nader onderzoek te doen naar de misdragingen.

Ajax prefereert een dadergerichte aanpak boven het opleggen van collectieve maatregelen. De dader van de veelbesproken pop is direct na afloop van de wedstrijd aangehouden. Hij kreeg, net als een toeschouwer die vuurwerk in een ander vak gooide, een stadionverbod.

Ajax heeft in totaal twintig bezoekers op het oog, van acht zijn inmiddels de gegevens bekend. De verwachting is dat van de andere twaalf snel duidelijk is wie het zijn. Deze twintig personen hebben zich aantoonbaar schuldig gemaakt aan de wanordelijkheden. Ook zij kunnen een stadionverbod tegemoet zien. De lengte van de verboden hangt af van het vergrijp dat gepleegd is.

Verder heeft de directie van Ajax in een gesprek met een afvaardiging van de supporters meegedeeld dat een voorwaardelijke straf wordt opgelegd. In het geval een ernstig en grootschalig incident plaatsvindt, zullen alle toeschouwers uit het vak waar het incident aan toe te rekenen is, de toegang voor de daaropvolgende twee thuiswedstrijden ontzegd worden. Per direct zijn voor de rest van dit lopende seizoen alle faciliteiten van Vak410 ingetrokken.

Bron: Ajax.nl

Ze doen er tenminste iets aan, maar goed hoeveel waarschuwingen moet Vak 410 nog krijgen? Nu zullen ze wel weer op hun pik getrapt zijn dat hun budget voor sfeeracties wordt gekort. Daar waren ze ook zo boos over na de bekerfinale.

PES5

Administrator
Forumleiding
Nu nog controleren dat ze er echt niet meer in komen. Dan heb je pas een begin.

Precies. Heel leuk allemaal, maar alsof je er bent met een paar stadionverboden. Het probeem zit veel dieper en komt op veel grotere schaal voor dan men nu wil doen voorkomen.

A345

New member
Wat word ik ongelofelijk treurig van dit hele gedoe rond Vermeer. Ik heb oprecht met hem te doen. Het is echt onacceptabel wat sommigen in hun hoofd halen. Hopelijk worden ze keihard gestraft.

Maasveld

Well-known member
'ernstig en grootschalig incident.' Wat een heerlijk rekbaar begrip toch. De jongens hoeven zich dus geen enkele zorgen te maken.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind dat Ajax het wel goed doet nu hoor. Beter dan menig andere club. Zichtbare dader gelijk opgepakt en een stadionverbod. Andere betrokkenen zorgvuldig in kaart brengen en dan ook straffen. En uiteraard openlijk afstand nemen van dat gedoe.

Je moet het trouwens ook niet groter maken dan het is. Het is behoorlijk triest enzo en Vermeer verdient het niet. Maar ik zie het niet als een directe doodsbedreiging. Wat dat betreft vind ik wat die idioten bij Vejinovic gedaan hebben veel erger en zorgelijker.

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi. Hopelijk heeft het een afschikkend effect voor degene die idioot zijn, maar wel werk hebben.

zwammy

Well-known member
Ah, enkele Bredase Neanderthalers hebben MVV-spelers lastig gevallen.

Mwah, ligt iets genuanceerder. 3 spelers van MVV dagen vak G uit. 5 man van vak G accepteren de uitnodiging.

Uiteraard zal NAC hier passende maatregelen voor nemen.

Wat een onzin bericht en iedereen geloofd het gelijk weer ! Er is helemaal niks gebeurd. De 3 jongens van mvv die naar vak G gebaren maakten na de wedstrijd van kom maar en vuile rukkers zijn toen ze naar de bus liepen even toegesproken dat ze dat niet moesten doen en meer is het niet echt sensatie dit en ja ik was ooggetuige.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan