De malloot van gisteren mag morgen al voor de rechter verschijnen.
Is een gast van 26 uit Wageningen.
De malloot van gisteren mag morgen al voor de rechter verschijnen.
Is een gast van 26 uit Wageningen.
Zelfs in Engeland weten ze nu hoe het zit met Kenneth Vermeer.
Ik kan mij niet zo snel voorbeelden voor de geest halen waar men vanuit het voetbal bij een andere sport verder ging met het uitten van beledigingen aan het adres van een willekeurige speler. Dus dat dit weer massaal wordt opgepikt is niet zo heel vreemd. Wat ik te bizar voor woorden vind is dat er idioten zijn die dit soort acties bedenken en uitvoeren. Wat ook bizar is, is dat men ons wil doen geloven dat het een eenmansactie zou zijn. Zie hier je eenmansactie. Men heeft een meeloper ingezet om de schuld op zich te nemen, maar een groot deel van 410 stond hier gewoon achter.Er zijn toch bij alle gelegenheid boefjes van welke club dan ook die dit soort dingen uitdragen? De media gooit er echter het vergrootglas op. Natuurlijk zijn het trieste uitingen die niet horen maar alleen het aantal columns over dit onderwerp gaan al nergens over. Er worden rascistische verbanden gezocht, we moeten in een harnas naar het stadion toe en nog meer onzin in de krant. Het is echt te bizar voor woorden.
Moge de KNVB besluiten om dat hele vak de rest van het seizoen niet toe te laten.
Ik pleit er gewoon voor vak 410 de rest van het seizoen leeg te laten
Ajax gewoon 6 wedstrijden zonder publiek laten spelen. Misschien leren ze het na al die jaren dan een keer.
Ajax gewoon 6 wedstrijden zonder publiek laten spelen. Misschien leren ze het na al die jaren dan een keer.