Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Dat vinden we normaal maar hang een pop aan een touwtje en het land is te klein.

Niemand hier zal het normaal vinden, het is echter wel business as usual geworden. Sowieso zijn spreekkoren nergens en nooit subtiel, dus in die zin is het normaal geworden, hetgeen iets anders is dan dat je het ook goedkeurt. Vandaar ook dat Pascallo zegt Hoor je helaas elke klassieker.
 

Jozsef

New member
Er zaten (kleine) kinderen in dat stadion. (...) Godzijdank behoor ik nog tot die weinigen die dit nog schandalig vindt. Van beide kanten overigens.
 

Abubakari

Well-known member
Er zaten (kleine) kinderen in dat stadion. (...) Godzijdank behoor ik nog tot die weinigen die dit nog schandalig vindt. Van beide kanten overigens.

Nee joh, lees nou eens. Je bent helemaal niet ??n van de weinigen die dit afkeurt (je bent eerder ??n van de weinigen hier die vroeger hooligan was als ik je verhalen mag geloven en toen waarshijnlijk ook mee stond te zingen). Ik vind het ook onzin of schandalig of hoe je het ook maar wil kwalificeren, Pascallo vindt het ook "helaas", maar we constateren slechts dat het HELAAS business as usual is. Overal worden scheidsen en overlopers hoeren genoemd. Bijker vorige week bij de derby ook. Iemand bij MVV-Roda Jc, noem maar op, hoort er HELAAS bij.
 

Jozsef

New member
Ik vroeger hooligan? Volgens mijn eerdere verhalen? Over komplete onzin roepen gesproken. Kom dan ook met bewijzen.
 

SanMark.

Well-known member
Nee joh, lees nou eens. Je bent helemaal niet ??n van de weinigen die dit afkeurt (je bent eerder ??n van de weinigen hier die vroeger hooligan was als ik je verhalen mag geloven en toen waarshijnlijk ook mee stond te zingen). Ik vind het ook onzin of schandalig of hoe je het ook maar wil kwalificeren, Pascallo vindt het ook "helaas", maar we constateren slechts dat het HELAAS business as usual is. Overal worden scheidsen en overlopers hoeren genoemd. Bijker vorige week bij de derby ook. Iemand bij MVV-Roda Jc, noem maar op, hoort er HELAAS bij.

Dat jij het goedkeurt Abu , dat had ik niet achter jouw gezocht.
 

Jozsef

New member
Als dat zo was dan had Zwammy dat hier toch al oeverloos herhaalt? :eek:mg:

Nou goed, ik snap ook wel dat elk weldenkend mens (gelukkig bijna iedereen hier) dit gedrag afkeurt. Het wordt tijd voor een voetbalwet, en die dan ook naleven.
 

de waan

Well-known member
Ik vroeger hooligan? Volgens mijn eerdere verhalen? Over komplete onzin roepen gesproken. Kom dan ook met bewijzen.

Ik meen toch ook regelmatig gelezen te hebben dat je in de wilde jaren niet vies was van een potje matten. Maar ik zal me net als Abu wel vergissen dan.

Ik heb door al dat gedoe in ieder geval alweer helemaal geen zin om nog te gaan kijken. Ik sla Studio Sport maar weer eens over denk ik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die oude hooligan stond vrijdagavond ook op het veld na een teleurstellende 0-0 bij Excelsior - Willem II.
 

Fabian

Active member
Nou wat pakken Gudde en co ze aan. Die schijten ook gewoon 7 kleuren. Knuppel nou gewoon dat vak eens leeg. Altijd dat softe gedoe hier in NL.

Dat is het makkelijke verhaal. Tot ze in je voortuin staan, jou bedreigen, je vrouw bedreigen, je kinderen bedreigen.

Het is heel makkelijk roepen vanaf de zijlijn van 'pak ze eens aan', maar kijk eens naar de consequenties. Jij, maar ook je gezin moeten heel sterk in de schoenen staan om definitief die idioten uit het stadion te flikkeren.

En natuurlijk hoop ik dat er zo'n persoon opstaat om dit gedoe uit te bannen, maar vindt maar zo iemand. Dat is lastiger dan jij denkt. Ook ik zou mijn bedenkingen hebben.
De realiteit is dat diverse clubs gegijzeld worden door randdebielen. En dat is niet zo kort door de bocht uit te bannen als jij denkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan