Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Abubakari

Well-known member
Wat ik gister bij Studio Sport hoorde, netten rond het hele veld waardoor de wedstrijd niet fatsoenlijk in beeld gebracht kan worden, idioten die dartpijltjes mee nemen om toch maar Ajacieden en Berghuis in het bijzonder te kunnen raken… En dan krijgen we de wraakoefening in de JC Arena nog.
Wat een zootje. Klassiekers zonder publiek komen dichterbij.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon in ieder stadion eens een keer beginnen met die debielen aan te pakken ipv verheerlijken.
 

Joost

Well-known member
Er mogen morgen tussen 1230 en 1330 op een aangegeven locatie vlakbij het uitvak van Heerenveen 249 mensen demonstreren.
En ze mogen nog met de auto komen als ze willen!
 

Joost

Well-known member
Ik lees geen reden waarom dit ineens aangepast is...
Naar wat ik begrijp is moet er nog een noot gekraakt worden tussen de supportersvereniging en de politie naar aanleiding van het optreden van de politie op de stations in Zwolle en Groningen. Zolang dat niet gebeurt is, en de bal ligt bij de politie, worden door Groningen enkel buscombi's geadviseerd.
 

Joost

Well-known member
Roda v MVV verliep gisteren overigens zonder enig probleem. Dat was ook wel verwacht want die derby is zelfs mét publiek in Kerkrade nog nooit problematisch geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Satyr

Administrator
Forumleiding
Roda v MVV verliep gisteren overigens zonder enig probleem. Dat was ook wel verwacht want die derby is zelfs mét publiek in Kerkrade nog nooit problematisch geweest.
Omdat er dan voor een kapitaal aan politie bij is
 

Joost

Well-known member
Omdat er dan voor een kapitaal aan politie bij is
Als je als lokale driehoek twee decennia lang bezig bent geweest om supporters in hokjes te duwen, ze van elkaar te vervreemden en de publieke opinie een richting op te duwen met allerlei niet werkende vervoersmaatregelen dan mag je ook niet zeuren. Als je supporters als beesten behandelt gaan ze zich als beesten gedragen en wanneer dat dan extra kosten aan politie-inzet geeft dan is de lokale driehoek dat gewoonweg zelf schuld.

Ze hadden twintig jaar lang ook een fractie van de publieke kosten kunnen inzetten voor het opsporen, straffen en handhaven van straffen voor daders in plaats van het opleggen van nutteloze groepsstraffen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een jaar ben je misschien iets meer kwijt, maar daarna kunnen de goedwillende weer gewoon prettiger naar het stadion uit en is het voor de maatschappij goedkoper. Ik vond het als kind al onrechtvaardig dat ik moest nablijven met de hele klas, omdat een of enkelen zich hadden misdragen. Ik vind dat nog steeds niet normaal. Daarnaast heb je als gewone supporter er ook last van dat er ook mensen die stijf staan van de drugs zich in het stadion bevinden.
 

Maasveld

Well-known member
Als je als lokale driehoek twee decennia lang bezig bent geweest om supporters in hokjes te duwen, ze van elkaar te vervreemden en de publieke opinie een richting op te duwen met allerlei niet werkende vervoersmaatregelen dan mag je ook niet zeuren. Als je supporters als beesten behandelt gaan ze zich als beesten gedragen en wanneer dat dan extra kosten aan politie-inzet geeft dan is de lokale driehoek dat gewoonweg zelf schuld.

Ze hadden twintig jaar lang ook een fractie van de publieke kosten kunnen inzetten voor het opsporen, straffen en handhaven van straffen voor daders in plaats van het opleggen van nutteloze groepsstraffen.
Dat is wel heel naïef gedacht, om er maar eens een understatement in te gooien.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gajes is er nu en was er 30 jaar geleden ook.
Wat is het punt.

Ze hadden twintig jaar lang ook een fractie van de publieke kosten kunnen inzetten voor het opsporen, straffen en handhaven van straffen voor daders in plaats van het opleggen van nutteloze groepsstraffen.

Is zoals Maasveld al zegt naief, en vooral zinloos. Die 50 man die echt het probleem zijn, blijven er altijd
 

Maasveld

Well-known member
Er worden naar alle waarschijnlijkheid maximaal 200 VVV-supporters toegelaten in Maastricht. Uiteraard verplichte buscombi. Geen besluit van de lokale driehoek in Maastricht, maar van VVV...
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan