Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Bernardo

Well-known member
Wat ik overigens wel raar vind, dat Cambuur totaal niet betrokken is geweest bij de gesprekken tussen gemeente en politie. Dit besluit is dus zonder Cambuur genomen. Lijkt wel even punten scoren van de dhr. Buma, zo vlak voor de verkiezingen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Tja, inderdaad trieste figuren. Slachtoffer had een lichte verstandelijke beperking, de drie daders zijn denk ik zwaar geestelijk gestoord.
 

Jef400

Well-known member
Die cijfers liggen niet hoger dan een gemiddelde uitgaansavond. Daar heb je dergelijk gezeik ook. Alleen zijn deze gasten herkenbaar aan hun fankleding. Ik vergelijk het wel eens met katholieken. Moet ik die ook collectief aankijken voor alle misstanden daar?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vrijwel iedere club heeft wel last van dat soort types. Tegenwoordig heb je alle middelen om dit aan te pakken. Zeker als de politiek en politie gezamenlijk met alle clubs zouden optrekken.
 

JMD

Well-known member
Ik ben helemaal voorstander van niet voor eigen rechter spelen en niet te vroeg oordelen... Maar mijn hemel, dit is toch overduidelijk de fout van die lul (die supporter dus). 1) Hij gaat het stadion in terwijl dat niet mag, 2) Hij stapt het hek over wat niet mag, 3) Hij slaat de keeper van Sevilla, wat niet mag... Alledrie vastgelegd op beeld. Hoe haal je het dan als ouders GVD in je hoofd om te klagen over de club, de enige die fout is is die loser. Maar ja, aan de reactie van de ouders te zien is wel een beetje te duiden hoe het fout kon gaan met die jongen...

Bah
 

JMD

Well-known member
In dat GS-artikel die De Wolf linkt is ook een link naar zijn FB, en werkelijk elk cliche van de gestoorde hooligan komt langs in de foto's... Echt, ze supporteren andere clubs, maar als je het stadion weg zou denken zijn de hooligans van alle clubs precies eender qua kledingkeuze, gedrag, stijl enz... Maar dat kleine groepje sukkels zorgt er voor dat normale mensen moeilijker naar het stadion kunnen komen (of helemaal niet gaan), dat uitsupporters steeds minder welkom zijn, enz...
 

Hankie

Well-known member
Ik ben helemaal voorstander van niet voor eigen rechter spelen en niet te vroeg oordelen... Maar mijn hemel, dit is toch overduidelijk de fout van die lul (die supporter dus). 1) Hij gaat het stadion in terwijl dat niet mag, 2) Hij stapt het hek over wat niet mag, 3) Hij slaat de keeper van Sevilla, wat niet mag... Alledrie vastgelegd op beeld. Hoe haal je het dan als ouders GVD in je hoofd om te klagen over de club, de enige die fout is is die loser. Maar ja, aan de reactie van de ouders te zien is wel een beetje te duiden hoe het fout kon gaan met die jongen...

Bah
Maar een club legt toch een stadionverbod op niet de rechter.
 

gevegt

Well-known member
Dat gooien met bier en andere voorwerpen, komt dat alleen in Nederland zo frequent voor of ook nog in andere Europese competities?
 

Fregge

Well-known member
Ik ben helemaal voorstander van niet voor eigen rechter spelen en niet te vroeg oordelen... Maar mijn hemel, dit is toch overduidelijk de fout van die lul (die supporter dus). 1) Hij gaat het stadion in terwijl dat niet mag, 2) Hij stapt het hek over wat niet mag, 3) Hij slaat de keeper van Sevilla, wat niet mag... Alledrie vastgelegd op beeld. Hoe haal je het dan als ouders GVD in je hoofd om te klagen over de club, de enige die fout is is die loser. Maar ja, aan de reactie van de ouders te zien is wel een beetje te duiden hoe het fout kon gaan met die jongen...

Bah
Detail hoor, maar je kunt nog nummer 4 op het lijstje zetten: Hij had een gebiedsverbod
 
Bovenaan