Maar een club legt toch een stadionverbod op niet de rechter.Ik ben helemaal voorstander van niet voor eigen rechter spelen en niet te vroeg oordelen... Maar mijn hemel, dit is toch overduidelijk de fout van die lul (die supporter dus). 1) Hij gaat het stadion in terwijl dat niet mag, 2) Hij stapt het hek over wat niet mag, 3) Hij slaat de keeper van Sevilla, wat niet mag... Alledrie vastgelegd op beeld. Hoe haal je het dan als ouders GVD in je hoofd om te klagen over de club, de enige die fout is is die loser. Maar ja, aan de reactie van de ouders te zien is wel een beetje te duiden hoe het fout kon gaan met die jongen...
Bah
Daardoor heeft hij een Psychose gekregen en dacht hij dat hij de keeper moest slaan.Maar een club legt toch een stadionverbod op niet de rechter.
Detail hoor, maar je kunt nog nummer 4 op het lijstje zetten: Hij had een gebiedsverbodIk ben helemaal voorstander van niet voor eigen rechter spelen en niet te vroeg oordelen... Maar mijn hemel, dit is toch overduidelijk de fout van die lul (die supporter dus). 1) Hij gaat het stadion in terwijl dat niet mag, 2) Hij stapt het hek over wat niet mag, 3) Hij slaat de keeper van Sevilla, wat niet mag... Alledrie vastgelegd op beeld. Hoe haal je het dan als ouders GVD in je hoofd om te klagen over de club, de enige die fout is is die loser. Maar ja, aan de reactie van de ouders te zien is wel een beetje te duiden hoe het fout kon gaan met die jongen...
Bah
In Duitsland nooit meegemaakt. Bij Mönchengladbach hebben ze voor de bekers 2 euro statiegeld.Dat gooien met bier en andere voorwerpen, komt dat alleen in Nederland zo frequent voor of ook nog in andere Europese competities?
Vorig seizoen wel bij Bochum.In Duitsland nooit meegemaakt. Bij Mönchengladbach hebben ze voor de bekers 2 euro statiegeld.
In Spanje gooien ze wel eens met varkenskoppen, in Italië wel eens met scooters.Dat gooien met bier en andere voorwerpen, komt dat alleen in Nederland zo frequent voor of ook nog in andere Europese competities?
Dus wat hier plaatsvindt is klein bier?In Spanje gooien ze wel eens met varkenskoppen, in Italië wel eens met scooters.