Bij Bremen ook, je zou zeggen die komen wel harder aan.In Duitsland nooit meegemaakt. Bij Mönchengladbach hebben ze voor de bekers 2 euro statiegeld.
Hup Kostnurix!Ik las eerst dat ze met vissen gooiden ipv met fietsen.
Kostunrix…Hup Kostnurix!
Hoezo mogen die supporters elkaar niet? Wat hebben die elkaar in hemelsnaam aangedaan?Dat mag elkaar niet nee. Emmen had al een verplichte buscombi die zuipen in Purmerend inhield
Maar ze worden oh zo oneerlijk behandeld door de politie.Vechtpartij na FC Volendam-FC Emmen, agenten mishandeld
De agenten raakten gewond, maar hoefden niet naar het ziekenhuis. Een Emmen-fan is aangehouden.nos.nl
Het was dit keer gezellig in Volendam.
Echt, dat wil je niet weten...Hoezo mogen die supporters elkaar niet? Wat hebben die elkaar in hemelsnaam aangedaan?
Nu wil ik het absoluut wél weten. Vertel!Echt, dat wil je niet weten...
Nu wil ik het absoluut wél weten. Vertel!
Chapeau voor de creativiteit!Iemand van Emmen had een LP van BZN gestolen op de markt, en toen werd iemand van Volendam boos en die stal toen een vibrator van de sponsor van Emmen en toen werd iemand van Emmen nog bozer en die heeft toen een visje gejat en toen werd iemand van Volendam weer bozer en die stal toen een steentje van een hunebed. En toen werden die van Emmen zo boos, dat ze Mona Keizer hebben bedreigd met een fakkel. Ja en toen moest Evert ten Napel eraan te pas komen om de boel te sussen en dat pikten die Volendammers weer niet.
Korter graag.Iemand van Emmen had een LP van BZN gestolen op de markt, en toen werd iemand van Volendam boos en die stal toen een vibrator van de sponsor van Emmen en toen werd iemand van Emmen nog bozer en die heeft toen een visje gejat en toen werd iemand van Volendam weer bozer en die stal toen een steentje van een hunebed. En toen werden die van Emmen zo boos, dat ze Mona Keizer hebben bedreigd met een fakkel. Ja en toen moest Evert ten Napel eraan te pas komen om de boel te sussen en dat pikten die Volendammers weer niet.