Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Fregge

Well-known member
2 euro statiegeld haha. Die gooi je ook niet zomaar weg. Was wel mooi, in Mönchengladbach zag ik bij zo'n supportershome (waar je ook die bekers in kon leveren) een stapeltje staan van 6 bekers. Was toch weer 12 euro voor m'n volgende bier
 

Maasveld

Well-known member
De huidige bekers is een collectie van alle prijzen die ze gepakt hebben. Laatste keer dat ik er was zat er een verzamelaar uit Engeland naast ons, die was bereid 30 euro te geven voor 2 bekers die hij nog niet had.
 

Jef400

Well-known member
Dat mag elkaar niet nee. Emmen had al een verplichte buscombi die zuipen in Purmerend inhield
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb een beetje het idee dat die snuivers uit Volendam ook vinden dat een groep die herrie schopt erbij hoort op het hoogste niveau.
Was onlangs ook al zo toen Utrecht op bezoek kwam. Doe toch gewoon normaal; eet je visje en drink je biertje.
 

erka

Well-known member
Nu wil ik het absoluut wél weten. Vertel!

Iemand van Emmen had een LP van BZN gestolen op de markt, en toen werd iemand van Volendam boos en die stal toen een vibrator van de sponsor van Emmen en toen werd iemand van Emmen nog bozer en die heeft toen een visje gejat en toen werd iemand van Volendam weer bozer en die stal toen een steentje van een hunebed. En toen werden die van Emmen zo boos, dat ze Mona Keizer hebben bedreigd met een fakkel. Ja en toen moest Evert ten Napel eraan te pas komen om de boel te sussen en dat pikten die Volendammers weer niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Iemand van Emmen had een LP van BZN gestolen op de markt, en toen werd iemand van Volendam boos en die stal toen een vibrator van de sponsor van Emmen en toen werd iemand van Emmen nog bozer en die heeft toen een visje gejat en toen werd iemand van Volendam weer bozer en die stal toen een steentje van een hunebed. En toen werden die van Emmen zo boos, dat ze Mona Keizer hebben bedreigd met een fakkel. Ja en toen moest Evert ten Napel eraan te pas komen om de boel te sussen en dat pikten die Volendammers weer niet.
Chapeau voor de creativiteit!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Iemand van Emmen had een LP van BZN gestolen op de markt, en toen werd iemand van Volendam boos en die stal toen een vibrator van de sponsor van Emmen en toen werd iemand van Emmen nog bozer en die heeft toen een visje gejat en toen werd iemand van Volendam weer bozer en die stal toen een steentje van een hunebed. En toen werden die van Emmen zo boos, dat ze Mona Keizer hebben bedreigd met een fakkel. Ja en toen moest Evert ten Napel eraan te pas komen om de boel te sussen en dat pikten die Volendammers weer niet.
Korter graag.
 
Bovenaan