gevegt
Well-known member
Visma
Vismand.Korter graag.
Vismand.Korter graag.
Het bleek vooral ongeëvenaard slechte journalistiek te zijn.Drie aanhoudingen in Leeuwarden en agressieve sfeer bij demonstratie Go Ahead Eagles in Leeuwarden
Er mogen geen uitsupporters meer bij wedstrijden van SC Cambuur zijn en daar zijn de Go Ahead-supporters het niet mee eens.www.omropfryslan.nl
Wat een ongeëvenaarde domheid weer.
Het trieste van het verhaal is dat het probleem bij de Cambuursupporters en in de wijk naast het stadion ligt en de uitsupporters de dupe zijn.Het bleek vooral ongeëvenaard slechte journalistiek te zijn.
Er zijn drie mannen opgepakt bij een snackbar kilometers verderop wegens verboden wapenbezit. Het had helemaal niets van doen met het protest van Eagles.
Maar de framing is weer geslaagd.
Jep, hoorde ik ook... Maar kom op, 125 man die naar Eindhoven komen en dan verbied je dat? Zouden het er nou 1600 zijn (vol uitvak), oke, maar 125... Er lopen op zondag in de binnenstad van Eindhoven (wat op loopafstand is van het stadion) een ruime veelvoud van dat aantal, en daar loopt ook tuig tussen.Schijnen bedreigingen vanuit de Cambuurfans en ook Groningenfans geweest te zijn aan politie Noord-Nederland. Ik snap wel dat de politie ergens een grens trekt. Groningen mogelijk ook zonder uitfans bij AZ.
De probleemgevallen zitten ongetwijfeld tussen die 125.Jep, hoorde ik ook... Maar kom op, 125 man die naar Eindhoven komen en dan verbied je dat? Zouden het er nou 1600 zijn (vol uitvak), oke, maar 125... Er lopen op zondag in de binnenstad van Eindhoven (wat op loopafstand is van het stadion) een ruime veelvoud van dat aantal, en daar loopt ook tuig tussen.
Dat is wel zeker ja...De probleemgevallen zitten ongetwijfeld tussen die 125.
Dat kan dan ook weer niet in Eindhoven; kan het stadion niet aan.Jep, hoorde ik ook... Maar kom op, 125 man die naar Eindhoven komen en dan verbied je dat? Zouden het er nou 1600 zijn (vol uitvak), oke, maar 125... Er lopen op zondag in de binnenstad van Eindhoven (wat op loopafstand is van het stadion) een ruime veelvoud van dat aantal, en daar loopt ook tuig tussen.
Je draait het lekker om.Dit is wat burgemeesters toch al jaren willen!? Dus echt verbaasd ben ik niet, zal wel steeds vaker gaan gebeuren totdat het helemaal verboden is.
In plaats van dat clubs en fans de klootzakjes aanpakken, krijgt de politie de schuld. Of wie dan ook, maar niet de klootzakjes iig.Je draait het lekker om.
Het is niet aan andere supporters om aan handhaving te doen.In plaats van dat clubs en fans de klootzakjes aanpakken, krijgt de politie de schuld. Of wie dan ook, maar niet de klootzakjes iig.
Als we dit als criterium gaan gebruiken waarom zijn er dan nog uitgaansgelegenheden open?Misschien moet je elk weekend eens als agent een groep volwassen mensen begeleiden en je dan na een tijdje afvragen waarom je dat nog zou willen doen.
Ik zit totaal niet in het wereldje, maar kan je zonder moeite van Roda, Fortuna en Heerenveen namen noemen die vrijwel altijd meegaan en alleen voor de zeik er omheen. Politie uitschelden, gooien met spullen naar een ander kleur shirt en vergeet de witte was niet. Daar gaan ze voor naar een uitwedstrijd.
Hoewel je een bekende truc toepast, is het heel eenvoudig: als er in een uitgaansgelegenheid criminaliteit plaatsvindt wordt die gewoon voor minimaal een aantal weken gesloten.Als we dit als criterium gaan gebruiken waarom zijn er dan nog uitgaansgelegenheden open?