Als het ADO was had ik mij groen en geel geërgerd.Zou mij ook geel en zwart ergeren inderdaad
Er worden naar alle waarschijnlijkheid maximaal 200 VVV-supporters toegelaten in Maastricht. Uiteraard verplichte buscombi. Geen besluit van de lokale driehoek in Maastricht, maar van VVV...
Ook voor PEC op maandagavond geldt 200 supporters maximaal mee, dit juist om te voorkomen dat er verplichte buscombi geldt. Bij meer dan 200 kaarten lijkt MVV juist te zeggen dat er verplichte buscombi moet zijn voor bezoekende club.
Het alternatief is geen thuisfans toelaten en wel uitfans. Praktisch ook niet makkelijk te handhaven.
Onbegrijpelijk. Maar dit willen de burgemeesters toch al jaren, kwestie van tijd tot het overal verboden is.Dit is wel even next level:
Geen uitpubliek meer in het Cambuurstadion: "De veiligheid is niet meer te waarborgen"
Dat heeft burgemeester Sybrand Buma van de gemeente Leeuwarden besloten.www.omropfryslan.nl
Welcome to the future.Dit is wel even next level:
Geen uitpubliek meer in het Cambuurstadion: "De veiligheid is niet meer te waarborgen"
Dat heeft burgemeester Sybrand Buma van de gemeente Leeuwarden besloten.www.omropfryslan.nl
Onbegrijpelijk. Maar dit willen de burgemeesters toch al jaren, kwestie van tijd tot het overal verboden is.
Dat denk ik ook, die zullen wel massaal op de thuisvakken gaan zitten.Word nog wat tegen Feyenoord, denk dat Buma er spijt van krijgt.
Dat denk ik ook, die zullen wel massaal op de thuisvakken gaan zitten.
En dan op de snelweg een demonstratie houden?Ik denk dat los van of ze in het stadion komen men richting Leeuwarden af gaat reizen. Dat kunnen supporters van andere clubs ook gaan doen.
Ja of vastplakken aan het stadionEn dan op de snelweg een demonstratie houden?
Er zijn nauwelijks losse kaarten voor Cambuur te koop. Daarnaast krijg je vast weer de restrictie dat als je de voorbije jaren alleen naar Cambuur bent gegaan als ze tegen Feyenoord speelden je geen kaart kunt kopen. Is bij Heerenveen-Feyenoord voor de beker ook en bij Groningen-Ajax is die regel vanaf dit seizoen ook.Dat denk ik ook, die zullen wel massaal op de thuisvakken gaan zitten.
Gaan we wel knallend uit de Eredivisie en uit dit stadion. 😂Ik denk dat los van of ze in het stadion komen men richting Leeuwarden af gaat reizen. Dat kunnen supporters van andere clubs ook gaan doen.
Kijk veel te slopen valt er toch niet meer in Ljouwert🤣Gaan we wel knallend uit de Eredivisie en uit dit stadion. 😂