Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Mommiej

Well-known member
Er worden naar alle waarschijnlijkheid maximaal 200 VVV-supporters toegelaten in Maastricht. Uiteraard verplichte buscombi. Geen besluit van de lokale driehoek in Maastricht, maar van VVV...

Ook voor PEC op maandagavond geldt 200 supporters maximaal mee, dit juist om te voorkomen dat er verplichte buscombi geldt. Bij meer dan 200 kaarten lijkt MVV juist te zeggen dat er verplichte buscombi moet zijn voor bezoekende club.
 

Joost

Well-known member
Ook voor PEC op maandagavond geldt 200 supporters maximaal mee, dit juist om te voorkomen dat er verplichte buscombi geldt. Bij meer dan 200 kaarten lijkt MVV juist te zeggen dat er verplichte buscombi moet zijn voor bezoekende club.

De 'parkeerplaats' van het uitvak is tevens de parkeerplaats van de Sporthal waar ik zelf een aantal keer heb moeten badmintonnen. Daar passen niet meer auto's op en elders op Klein Geusselt is ook weinig parkeerruimte.

Zolang parkeren bij het uitvak verplicht is zal dit zo blijven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat denk ik ook, die zullen wel massaal op de thuisvakken gaan zitten.

Ik denk dat los van of ze in het stadion komen men richting Leeuwarden af gaat reizen. Dat kunnen supporters van andere clubs ook gaan doen.
 

Abubakari

Well-known member
Dat denk ik ook, die zullen wel massaal op de thuisvakken gaan zitten.
Er zijn nauwelijks losse kaarten voor Cambuur te koop. Daarnaast krijg je vast weer de restrictie dat als je de voorbije jaren alleen naar Cambuur bent gegaan als ze tegen Feyenoord speelden je geen kaart kunt kopen. Is bij Heerenveen-Feyenoord voor de beker ook en bij Groningen-Ajax is die regel vanaf dit seizoen ook.
 
Bovenaan