Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

zwammy

Well-known member
Jep, alles om het maar te verneuken. Maar goed, dan hebben we ook geen risico wedstrijden meer en kunnen we voortaan altijd bier zuipen, lekker straks om half 11 op een dinsdag
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zolang de 1/5/10% sukkeltjes die elke club heeft, het voetbal als excuus gebruikt om te kutten, blijft de cirkel gaande. Zo simpel is het wel.

200 voetbalfans samen en er gebeurde helemaal niks, dat geloof je toch ook niet he? Zet een groep van 5 man in een cafe en er is altijd één die lastig is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daarom gingen we gisteren met z’n vieren bier drinken. Die vijfde je gewoon lekker thuisgelaten. Moet zeggen dat het niet echt goedkoop is tegenwoordig. Had gelukkig nog mijn corona taptegoed om die tent destijds te steunen, dus die heb ik maar volledig ingezet. Hadden de overige drie ook een iets minder dure avond. Het geld was toch al uitgegeven, dus voor mijn gevoel was het dan ook een goedkope avond.
 

zwammy

Well-known member
Klopt, dus hoef je ook niet met smoesjes te komen maar kun je gewoon eerlijk zijn. Zou iemand sieren als bestuurder.
 

Joost

Well-known member
Zolang de 1/5/10% sukkeltjes die elke club heeft, het voetbal als excuus gebruikt om te kutten, blijft de cirkel gaande. Zo simpel is het wel.

Dat is ook het probleem.

Het voetbal is de afgelopen 25 jaar volledig kapot gereguleerd met vervoersregelingen, uitsupportersverboden etc. De grens is steeds iets verder opgeschoven ten nadele van supporters. Iedere keer als iemand boos keek naar een agent werden vervoersregelingen scherper gesteld. En gebeurt er een keer niets dat is dat vanwege de beperkingen is de gedachtegang van de beleidsmakers. En uit die paradox lijken we niet te kunnen komen.
 

Joost

Well-known member
De burgemeester van Heerenveen heeft 'uit veiligheidsoverweging' besloten dat van de 1200 supporters die met een buscombi naar Heerenveen v Groningen zouden komen de helft maar thuis moet blijven.

Aangezien niemand zin had om maar willekeurig mensen uit te kiezen komt er nu maar niemand uit Groningen naar het stadion. Aangezien alle kosten toch al gemaakt zijn hoop ik dat ze alle 1200 in cafes in Heerenveen de wedstrijd gaan bekijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jef400

Well-known member
God, die dwaas heeft AZ-supporters ooit een combi gegeven omdat ze met schaatssupporters op de vuist zouden gaan.
 

zwammy

Well-known member
Tja, maar ze zullen het er wel zelf naar gemaakt hebben he. Misschien toch eens tijd voor gekozen burgemeesters
 
Bovenaan