Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Abubakari

Well-known member
 

zwammy

Well-known member
Na bijna een kogel door de kop van een 16 jarig menneke wat helaas voor de politie met camerabeelden werd bewezen ben ik niet meer zo pro politie. Maar goed, voetbalsupporters zijn geen boeren dus ongezien de schuld van de supporters. Hopelijk geen beelden gemaakt dan maar 🤞
 

Maasveld

Well-known member
Na bijna een kogel door de kop van een 16 jarig menneke wat helaas voor de politie met camerabeelden werd bewezen ben ik niet meer zo pro politie. Maar goed, voetbalsupporters zijn geen boeren dus ongezien de schuld van de supporters. Hopelijk geen beelden gemaakt dan maar 🤞
Daarvoor wel nog?
 

zwammy

Well-known member
Tot m'n 25e ben ik altijd geweest dat je moet luisteren naar de politie. Maar heb ik de laatste 15 jaar genoeg dingen gezien die me daaraan doen twijfelen. Maar roep ook graag mee dat het aan de wappies, boeren en voetbalsupporters ligt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Komende klassieker netten langs de kant ter bescherming van Berghius. Weer tamelijk ongezond hoe sommige types al wekenlang met die wedstrijd bezig zijn. Kijken of ze over die Vermeer aan een galg heen kunnen of dat het slechts grootspraak blijkt.
 

Pascallovic

Well-known member
Ze zijn er gek genoeg voor en vinden altijd wel een manier om dingen naar binnen te krijgen. Kan de club in kwestie het net als bij Vermeer ´framen´ als smakeloze actie van 1 of 2 individuen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze zijn er gek genoeg voor en vinden altijd wel een manier om dingen naar binnen te krijgen. Kan de club in kwestie het net als bij Vermeer ´framen´ als smakeloze actie van 1 of 2 individuen.
Waarbij Ajax noch Feyenoord echt genoeg doet om dat soort types te straffen/buiten te houden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Clubs moeten straks per wedstrijd een vergunning gaan aanvragen. Dus reken er maar op dat er veel wedstrijden zonder (uit)publiek gaan komen.
 
Bovenaan