Inzet politie bij VVV bleek broodnodig
Dat de politie afgelopen vrijdag in groten getale op de been was bij VVV bleek achteraf het juiste besluit. Na de wedstrijd heeft de ME charges moeten uitvoeren om hooligans weg te krijgen bij het stadion.
We zullen de Duitsers thuislaten!Ik had jullie niet eens laten komen. Schorem.
![]()
200 voetbalsupporters zorgen voor onrust in trein, politie massaal in actie op station Zwolle
De politie was zondagavond massaal aanwezig op het station Zwolle. Agenten probeerden daar 200 Groningse voetbalsupporters in toom te houden.www.destentor.nl
Daarvoor wel nog?Na bijna een kogel door de kop van een 16 jarig menneke wat helaas voor de politie met camerabeelden werd bewezen ben ik niet meer zo pro politie. Maar goed, voetbalsupporters zijn geen boeren dus ongezien de schuld van de supporters. Hopelijk geen beelden gemaakt dan maar 🤞
Waarbij Ajax noch Feyenoord echt genoeg doet om dat soort types te straffen/buiten te houden.Ze zijn er gek genoeg voor en vinden altijd wel een manier om dingen naar binnen te krijgen. Kan de club in kwestie het net als bij Vermeer ´framen´ als smakeloze actie van 1 of 2 individuen.