Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Vorig jaar uit bij AZ enkele idioten die vuurwerk gooiden. Allemaal gepakt, allemaal beboet en allemaal een stadionverbod. Daarnaast een flink statement van de supporters in het volgende thuisduel.

Burgemeester Alkmaar:

Laat ik toch alle fans duperen, maximaal 350 kaartjes voor het uitvak, allemaal buscombi en geen alcohol.

Echt, in welke sector lijden de goeden zo onder de malloten?

Maasveld

Well-known member
Vorig jaar uit bij AZ enkele idioten die vuurwerk gooiden. Allemaal gepakt, allemaal beboet en allemaal een stadionverbod. Daarnaast een flink statement van de supporters in het volgende thuisduel.

Burgemeester Alkmaar:

Laat ik toch alle fans duperen, maximaal 350 kaartjes voor het uitvak, allemaal buscombi en geen alcohol.

Echt, in welke sector lijden de goeden zo onder de malloten?
In de hele maatschappij.

Mario

Well-known member
721d7fc4a5e48d03a794866533c7124e.jpg

Deze was schijnbaar wel recent. Kut kinderen die zijn anti-Celtic, omdat Celtic supporters niet homofoob zijn. Gelukkig lees ik enkel maar dat het in Rotterdam al dagen een groot feest is met de Celtic supporters. Gelukkig is het dit volk niet gelukt om ook dit feestje te vergallen.
Een (stupide)mening willen hebben, maar wel een bivakmuts op om niet herkend te worden. Ik ben ook bang dat het niet alleen kinderen zijn.

JMD

Well-known member
Jep. Wat mij betreft wordt het dragen van een bivakmuts bij protesten en in stadion enz gewoon verboden. Zonnebrillen en mondbescherming (die nichterige sjaals) alleen als het nodig is voor het weer.

Max

Administrator
Forumleiding
Een (stupide)mening willen hebben, maar wel een bivakmuts op om niet herkend te worden. Ik ben ook bang dat het niet alleen kinderen zijn.

Die kleuters komen vaak op de foto. Ook wel met (ex-)spelers en (ex-)trainers en dan over hun eigen hoofd een smiley plakken.

zwammy

Well-known member
7 agenten gewond na ajax Marseille maar er zal vanavond wel weer een bekertje het veld op vliegen.

De Wolf

Well-known member
Sorry, was een grapje en ging er vanuit dat jij geen kinderen hebt.
Klopt ook. Het was alleen een beetje verkeerd gevallen. We zeiken elkaar hier regelmatig af maar laat ik zeggen familie erbij betrekken ook al heb ik geen kinderen doen we hier niet.

Verbaasd mij overigens dat het nog niet is gegumd.

Laatst bewerkt:
Bovenaan