Abubakari
Well-known member
Jouw kinderen staan ook op de foto?Ik betwijfel het. Vaak zijn de ouders van dit soort afgegleden lui ook niet te helder van geest.
Jouw kinderen staan ook op de foto?Ik betwijfel het. Vaak zijn de ouders van dit soort afgegleden lui ook niet te helder van geest.
In de hele maatschappij.Vorig jaar uit bij AZ enkele idioten die vuurwerk gooiden. Allemaal gepakt, allemaal beboet en allemaal een stadionverbod. Daarnaast een flink statement van de supporters in het volgende thuisduel.
Burgemeester Alkmaar:
Laat ik toch alle fans duperen, maximaal 350 kaartjes voor het uitvak, allemaal buscombi en geen alcohol.
Echt, in welke sector lijden de goeden zo onder de malloten?
Een (stupide)mening willen hebben, maar wel een bivakmuts op om niet herkend te worden. Ik ben ook bang dat het niet alleen kinderen zijn.
Deze was schijnbaar wel recent. Kut kinderen die zijn anti-Celtic, omdat Celtic supporters niet homofoob zijn. Gelukkig lees ik enkel maar dat het in Rotterdam al dagen een groot feest is met de Celtic supporters. Gelukkig is het dit volk niet gelukt om ook dit feestje te vergallen.
Een (stupide)mening willen hebben, maar wel een bivakmuts op om niet herkend te worden. Ik ben ook bang dat het niet alleen kinderen zijn.
Zielig kneusje. Beetje niveau van San Mark die over scharende dochters heeftJouw kinderen staan ook op de foto?
Sorry, was een grapje en ging er vanuit dat jij geen kinderen hebt.Zielig kneusje. Beetje niveau van San Mark die over scharende dochters heeft
Geen wolfjes in Friesland?Sorry, was een grapje en ging er vanuit dat jij geen kinderen hebt.
Klopt ook. Het was alleen een beetje verkeerd gevallen. We zeiken elkaar hier regelmatig af maar laat ik zeggen familie erbij betrekken ook al heb ik geen kinderen doen we hier niet.Sorry, was een grapje en ging er vanuit dat jij geen kinderen hebt.
Misschien omdat het een grapje is en jij geen kinderen hebt.
Omdat jij het bent, vind ik dit gewoon een ban waardig.Sorry, vind het gezeik om niks, je druk maken over een grap over kinderen die niet bestaan. Tou eem.
LB.Omdat jij het bent, vind ik dit gewoon een ban waardig.
Doe maar een bookie voor de klassieker en ik zal het niet aanhangig maken bij de crew.
Zorg eerst maar eens dat er wat meer mensen meedoen met die bookies, doe je ook nog eens iets nuttigs.Doe maar een bookie voor de klassieker en ik zal het niet aanhangig maken bij de crew.
Dat heb ik dus met deze oproep al gedaan voor deze wedstrijd.Zorg eerst maar eens dat er wat meer mensen meedoen met die bookies, doe je ook nog eens iets nuttigs.