Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

JMD

Well-known member
Ik lees elders juist dat Utrecht supporters richting uitvak gingen. Doet er ook niet echt toe. Zoals miramar aangeeft hebben ze allemaal dezelfde kleding aan.
Jep. Dat moeten ze ook verbieden...

Viel bv ook op bij PSV. Woensdag was er opgeroepen om allemaal in het rood te komen, het hele stadion was rood. Gisteren zaten de sukkeltjes in het uitvak weer allemaal in het zwart...
 

Bernardo

Well-known member
Ik lees elders juist dat Utrecht supporters richting uitvak gingen. Doet er ook niet echt toe. Zoals miramar aangeeft hebben ze allemaal dezelfde kleding aan.
Vriend van mij zit bij de ME, was daar vandaag ook, hij zei kwam van beide kanten. Gewoon beide straffen en over en weer geen uitsupporters meer
 

JMD

Well-known member
Gewoon beide straffen en over en weer geen uitsupporters meer
Daar zal het idd wel op uitdraaien. En over 3 weken als het Ajax - Feyenoord is dan weer geklaag van 'zonder uitsupporters is de sfeer weg'. Nou hebben ze daar deels echt wel een punt mee, maar ze vergeten alleen naar zichzelf te kijken en hun rol daarin.
 

zwammy

Well-known member
Ook heel verstandig door er zo op te trappen inderdaad. Laten we maar hopen dat hij geen rijbewijs heeft
 

Maasveld

Well-known member
Brian Brobbey is na afloop van de wedstrijd bij de spelersbus racistisch bejegend. De dader is opgepakt en heeft meteen een stadionverbod gekregen.
 

erka

Well-known member
In Twente mot'n ze niks heb'n van mensen met een kleurtje. Behalve Duutsers want die gev'n geld uut. En die heb'n geen kleurtje.
 
Bovenaan