gevegt
Well-known member
Echte moffen bunt ook wit.In Twente mot'n ze niks heb'n van mensen met een kleurtje. Behalve Duutsers want die gev'n geld uut. En die heb'n geen kleurtje.
Echte moffen bunt ook wit.In Twente mot'n ze niks heb'n van mensen met een kleurtje. Behalve Duutsers want die gev'n geld uut. En die heb'n geen kleurtje.
Iedereen weet natuurlijk dat hij geniaal is met zijn omdraaiing van grappen, maar ik betwijfel of de jeugd het ook ziet.Moest direct hier aan denken:
Oke, jaren 90 zijn twee supporters door Feyenoord hooligans gedood. Maar zie het niet gebeuren dat ze een vak vol supporters opblazen.Alles is mogelijk. Genoeg dingen gezien waarvan ik dacht: hoe is het mogelijk.
Als het bij Sparta gebeurd, stap je dan weer over naar een andere club?Weer bij PEC hé. Het is dat mensen als @FC Zwolle Ole hier op het forum zitten. Maar ik begin eigenlijk een beetje een tyfushekel aan die groep klootzakken achter de gool daar te krijgen.
Zoals het een goed clubhopper betaamd ;-)Als het bij Sparta gebeurd, stap je dan weer over naar een andere club?
Die is van een paar jaar geleden.Wat is dit nou weer? Is dit recent?
Ik betwijfel het. Vaak zijn de ouders van dit soort afgegleden lui ook niet te helder van geest.Het zou je kind maar zijn. Zou je toch kapot schamen.