Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Maasveld

Well-known member

Van de ene kant wel geniaal dit. Van de andere kant, wanneer je dit met rookbommen kunt doen, kun je dit ook met zwaarder geschut gaan doen. En om de een of andere reden acht ik die onverlaten nog ertoe mogelijk om dit ook daadwerkelijk te gaan doen.

Jef400

Well-known member
Weer bij PEC hé. Het is dat mensen als @FC Zwolle Ole hier op het forum zitten. Maar ik begin eigenlijk een beetje een tyfushekel aan die groep klootzakken achter de gool daar te krijgen.

Jef400

Well-known member
Als het bij Sparta gebeurd, stap je dan weer over naar een andere club?
Zoals het een goed clubhopper betaamd ;-)

Nee, maar dit zijn wel serieuze problemen. Ik ben blij dat het bij de Spangenaren in 2022 goed is afgelopen met die Sparta Youth gassies.

Max

Administrator
Forumleiding
0a1b83bba109d2b5f7f066379b893434.jpg

Als je echt ergens voor staat, waarom dan anoniem en onherkenbaar op de foto? Wat een achterlijk kutvolk.

Max

Administrator
Forumleiding
721d7fc4a5e48d03a794866533c7124e.jpg

Deze was schijnbaar wel recent. Kut kinderen die zijn anti-Celtic, omdat Celtic supporters niet homofoob zijn. Gelukkig lees ik enkel maar dat het in Rotterdam al dagen een groot feest is met de Celtic supporters. Gelukkig is het dit volk niet gelukt om ook dit feestje te vergallen.

zwammy

Well-known member
Gelukkig zijn ze in Rotterdam niet anti islam. Anders hadden ze het wel wat drukker dan met de homofobie

Bovenaan