Hankie
Well-known member
Hartman heeft zijn honden meegenomenTrauner en Hancko staan bij de deur. Feyenoord is veilig.
Hartman heeft zijn honden meegenomenTrauner en Hancko staan bij de deur. Feyenoord is veilig.
Ai....Hartman heeft zijn honden meegenomen
Hansi kan het heel mooi vertellen altijd.Volgens Hansie Hansie moest Gorter zijn zwangere vrouw in veiligheid brengen…
Wel nog een roltrap op, parkeerdek over en dan de 'echte' ArenA in, dit is het ontvangstgebouw. Maar idd, de kleedkamers zijn best in de buurt, maar dat is denk ik in elk stadion zoIs trouwens best beangstigend dit, want de kleedkamers schijnen hier een meter of 20 vandaan te zijn.
Make my fucking day.Mooi, dan koop ik alvast een seizoenskaart voor PSV en flikker ik elke keer een shitload aan bekers op het veld
Dat klopt dus niet als je het procentueel aanpakt.Of voor Ajax, die hebben de hoogste begroting. Dat is dan het meest gunstig voor de andere clubs.
Dat klopt dus niet als je het procentueel aanpakt.
PEC en Feyenoord komen als eerste in de gevarenzone.
Niet echt een straf momenteel.Als Feyenoord-spelers iets gaat overkomen, dan is er maar één straf mogelijk.
Ajax uit de competitie nemen.
Het dwingt de clubs om meer te doen aan geweld op de tribune. Elke club krijgt dan een evenredige boete die uiteindelijk zwaarder weegt bij de grootste clubs met de meeste invloed.Ben jij Caroline van der Plas? Die kan haar eigen voorstellen ook niet doorrekenen.
3% bij Ajax is veel meer geld om te verdelen dan 3% van TOP Oss. Dus als ik ervoor zorg dat Ajax heel veel boetes krijgt profiteren de clubs waar het goed gaat veel meer dan als ik ervoor zorg dat TOP Oss heel veel boetes krijgt.
Dit is niet aan de knvb maar aan justitie. Dit is pure criminaliteit.Ik vind dus dat bij dit soort toestanden de clubs veel harder moeten worden aangepakt door de KNVB
Feyenoord heeft enorme netten. Daar komt zelfs jullie lokale klootschieter niet overheen.Dat klopt dus niet als je het procentueel aanpakt.
PEC en Feyenoord komen als eerste in de gevarenzone.
Dit is niet aan de knvb maar aan justitie. Dit is pure criminaliteit.