Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens Hansie Hansie moest Gorter zijn zwangere vrouw in veiligheid brengen…

JMD

Well-known member
Is trouwens best beangstigend dit, want de kleedkamers schijnen hier een meter of 20 vandaan te zijn.
Wel nog een roltrap op, parkeerdek over en dan de 'echte' ArenA in, dit is het ontvangstgebouw. Maar idd, de kleedkamers zijn best in de buurt, maar dat is denk ik in elk stadion zo

Joost

Well-known member
Als je het gajes macht gaat geven met idiote regels dan is het toch niet zo raar dat ze die grijpen?

• Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
De Yesilgoz ook met haar reactie. Mens, als jullie als politiek een beetje ballen zouden hebben dan had je hier al 10 jaar, wat zeg ik 20 jaar, dezelfde wetgeving en handhaving als in Engeland kunnen hebben. Niet dat daar nooit iets gebeurt, zeker wel, maar een stuk minder erg als vroeger. In Nederland wordt het alleen maar erger.

Enorme bak boter op je hoofd.

De Wolf

Well-known member
We hebben een digitale meldplicht...
Een of andere app waar je je locatie moet doorgeven. Uiteraard heel makkelijk te omzeilen. Je geeft je telefoon gewoon aan een ander.

gevegt

Well-known member
Je zou de club procentueel een boete kunnen opleggen naar ratio van hun begroting als het mis gaat. De eerste keer bijvoorbeeld 3% en daarna elke keer verhogen en het geld verdelen onder de clubs waar het wel goed gaat.

• Leuk
Waarderingen: PES5

erka

Well-known member
Of voor Ajax, die hebben de hoogste begroting. Dat is dan het meest gunstig voor de andere clubs.

• Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Dat klopt dus niet als je het procentueel aanpakt.
PEC en Feyenoord komen als eerste in de gevarenzone.

Ben jij Caroline van der Plas? Die kan haar eigen voorstellen ook niet doorrekenen.
3% bij Ajax is veel meer geld om te verdelen dan 3% van TOP Oss. Dus als ik ervoor zorg dat Ajax heel veel boetes krijgt profiteren de clubs waar het goed gaat veel meer dan als ik ervoor zorg dat TOP Oss heel veel boetes krijgt.

• Leuk
Waarderingen: Max

gevegt

Well-known member
Ben jij Caroline van der Plas? Die kan haar eigen voorstellen ook niet doorrekenen.
3% bij Ajax is veel meer geld om te verdelen dan 3% van TOP Oss. Dus als ik ervoor zorg dat Ajax heel veel boetes krijgt profiteren de clubs waar het goed gaat veel meer dan als ik ervoor zorg dat TOP Oss heel veel boetes krijgt.
Het dwingt de clubs om meer te doen aan geweld op de tribune. Elke club krijgt dan een evenredige boete die uiteindelijk zwaarder weegt bij de grootste clubs met de meeste invloed.
En als je me nog 1x Caroline noemt schijt ik je bek vol.

• Haha
Waarderingen: erka

Max

Administrator
Forumleiding
Dit is niet aan de knvb maar aan justitie. Dit is pure criminaliteit.

Eens hoor, maar je lost het pas echt op als je samenwerkt. Clubs, KNVB, justitie, politie, burgemeesters en politiek. Het is georganiseerde criminaliteit en dat doorbreek je alleen als je samen optrekt en elkaar helpt.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan