Hetzelfde geldt voor Engeland.In Nederland neemt het toe., maar ik zeg nergens dat het meer is dan in de jaren 80. Maar niemand kan ontkennen dat het nu erger is dan voor corona in pak m beet 2018. Zelfs Gevegt niet.
Hetzelfde geldt voor Engeland en Duitsland.In Nederland neemt het toe., maar ik zeg nergens dat het meer is dan in de jaren 80. Maar niemand kan ontkennen dat het nu erger is dan voor corona in pak m beet 2018. Zelfs Gevegt niet.
Duikt steeds meer bewijs op dat het een geplande actie van de F-Side was om de wedstrijd te laten staken.
Ik denk eerder aan 0-3 als eindstand aanmerken.Duikt steeds meer bewijs op dat het een geplande actie van de F-Side was om de wedstrijd te laten staken. Nu ben ik normaal niet zo van het de goeden onder de kwaden laten lijden. Maar als hier niets serieus tegen gedaan wordt, creëer je volgens mij ongewild een nieuwe standaard. Daders opsporen en vervolgen lukt of werkt blijkbaar niet. Dus wellicht moet de KNVB toch gaan overwegen om de club punten in mindering te geven.
Het rook er heel sterk naar, ja. Maar is nog steeds lastig om zoiets te bewijzen.Dat was mij na 1 seconde al duidelijk. Precies wat er vorig jaar bij ons gebeurde. Dit is niet spontaan.
Daarmee is Feyenoord gestraft en niet Ajax.Ik denk eerder aan 0-3 als eindstand aanmerken.
Als vaststaande regel eens ja. Dan bij iedereen toevoegen aan het begin van het seizoen.Dan moet je bij Willem II ook 3 punten in mindering doen. Is niet gedaan dus hier ook niet. Is meten met 2 maten
Ja er is geen Feyenoorder voldaan na gister. Slot verwoordde het voor de camera's erg goed. Wij hadden echt historie kunnen schrijven. Is ons ontnomen door die lafaards op de F-Side.Als in dat ze maar hadden kunnen scoren? Allicht. Maar ik vind dat lastig te zeggen. Uitspelen en -3 voor Ajax kan als het bij Ajax loopt nog schadelijkere gevolgen hebben. Misschien een -3 bij bewust verstorend gedrag van de aanhang. Niet omdat het gestaakt is omdat er 2 vreugdebiertjes over de rand kwamen..
In principe ook alleen denk ik dat het bij deze gevallen nog niet kan. Voor de toekomst zou het een mogelijkheid zijn.Dan moet je bij Willem II ook 3 punten in mindering doen. Is niet gedaan dus hier ook niet. Is meten met 2 maten
Dat was mij na 1 seconde al duidelijk. Precies wat er vorig jaar bij ons gebeurde. Dit is niet spontaan.
Gezinsvak. Oude man met grijs kort haar.Was toch een bekertje op het veld? Weet verder niet uit welk vak dat kwam.
Ook maar een padelveldje in Amsterdam. Echt een ramp voor de tv kijkende supporter.Gezinsvak. Oude man met grijs kort haar.