Hankie
Well-known member
Ook dat gaat dalen net als je oogsterkte.Zo lang ik maar kan zien hoeveel punten Ajax op Feyenoord voor staat.
Ook dat gaat dalen net als je oogsterkte.Zo lang ik maar kan zien hoeveel punten Ajax op Feyenoord voor staat.
Is volgens mij flink gestegen dit seizoen, weet ik zelfs wel zeker.Ook dat gaat dalen.
Beter kijken...Ik zie het nog steeds niet.
Als ze zo graag barca en real in de finale willen hebben hadden ze barca geen rood gegeven vorige week. Pingel was terecht afgekeurd.
Scherp.
Op het filmpje waar UEFA zelf mee kwam aanzetten kun je het gewoon duidelijk zien. Much ado about nothing.
‘Media disabled’ op de Portugese site, copyright.
Maar geen probleem
![]()
Stop crying atletico Madrid fans . It’s called double touch rule #funny #stopcrying #atleticomadrid
#stopcryingyourheartout #atleticomadridfans #short #fyp #virla #nocorruptionyoutube.com
Hierop zie je zelfs dat ie ‘m opwipt 😁
![]()
The SLIP That Cost Atlético Madrid! 🤯 Double Touch Drama!
The SLIP That Cost Atlético Madrid! 🤯 Double Touch Drama!In the recent Champions League match between Atlético Madrid and Real Madrid, Julián Álvarez's pena...youtube.com
Oh nee, wacht ff…hier, nog beter.
Dat tweede filmpje is letterlijk het filmpje dat ik ook al postteDank U.G, vooral die tweede en derde zijn de eerste beelden waarop ik het eindelijk wel goed kan zien.
Ze hadden gewoon direct naar mij moeten luisteren in dit geval…Pagina's discussie om een fout die direct te zien was dus. Scherp gezien van de VAR!
Maar goed, het behoeft weinig discussie dat de grote clubs in de CL wat vaker een beslissing meekrijgen, net zoals dat in de Eredivisie (en andere competities) regelmatig gebeurt.
Eens. Maar ik werd woensdagavond voor gek verklaard dat ik dacht dat de VAR andere beelden had, ze echt zo'n beslissing niet zomaar nemen enz... Maar er was 100% zeker corruptie gaande enz...@JMD heeft wel een beetje ziejewel gehalte nu.
Blijft in mijn ogen staan dat de linkervoet nog steeds in contact is met de bal wanneer de rechter schiet. Blijft het 1 contactmoment.Pagina's discussie om een fout die direct te zien was dus. Scherp gezien van de VAR!
Maar goed, het behoeft weinig discussie dat de grote clubs in de CL wat vaker een beslissing meekrijgen, net zoals dat in de Eredivisie (en andere competities) regelmatig gebeurt.
Dus je mag de bal een paar meter naar voren meenemen zolang er contact blijft?Blijft in mijn ogen staan dat de linkervoet nog steeds in contact is met de bal wanneer de rechter schiet. Blijft het 1 contactmoment.
Ik zie dan een mogelijkheid dan om de bal tussen beide voeten te nemen en al 'springend' de bal naar voren te krijgenDus je mag de bal een paar meter naar voren meenemen zolang er contact blijft?