Champions League 2024-2025

BlauwVinger

Well-known member
Naar aanleiding van de curieuze loopactie van Rapinha, die bij de hoekschop van Yamal achter het doel langs rent om zich aan te bieden. Het zou een infractie betreffen omdat een speler, naar elders wordt beweerd, niet zonder toestemming van de scheids het veld zou mogen verlaten of weer betreden. Het zou bestraft dienen te worden met geel.

erka

Well-known member
Dit is het eerste jaar dat ik PSG de CL nog wel zie winnen. Echt heel veel kwaliteit en de honger en het plezier stralen er van af. Ze hebben nu de juiste instelling, het geduld en zijn niet alleen afhankelijk van de supersterren. Het is ook leuk om te zien.

Werkelijk totaal anders dan een paar jaar geleden.

erka

Well-known member
Kwiatkowski, de vaste VAR bij Marciniak, simpelweg 1 van de beste scheidsrechtercombinaties van de wereld (o.a. WK-finale 2022 gefloten). Dus alleen daarom al vind ik alle insinuaties van hierboven totaal idioot.

De UEFA heeft deze combinatie nu uit elkaar gehaald. Waarom zou dat nou zijn?

gevegt

Well-known member
Naar aanleiding van de curieuze loopactie van Rapinha, die bij de hoekschop van Yamal achter het doel langs rent om zich aan te bieden. Het zou een infractie betreffen omdat een speler, naar elders wordt beweerd, niet zonder toestemming van de scheids het veld zou mogen verlaten of weer betreden. Het zou bestraft dienen te worden met geel.
Ik heb het net gezien. Volgens mij mag dit inderdaad niet.

Batigoal

Well-known member
Dit is het eerste jaar dat ik PSG de CL nog wel zie winnen. Echt heel veel kwaliteit en de honger en het plezier stralen er van af. Ze hebben nu de juiste instelling, het geduld en zijn niet alleen afhankelijk van de supersterren. Het is ook leuk om te zien.

Werkelijk totaal anders dan een paar jaar geleden.
Ze spelen geweldig voetbal inderdaad. De laatste weken doet Doué het erg goed en begint het ook te lopen bij Kvaratskhelia. Wie had dat gedacht een paar seizoenen geleden dat PSG de gunfactor zou krijgen.

erka

Well-known member
Gunfactor is groot woord hoor. Maar of een poenige club lukraak een team/sterren koopt of toch een beetje gerichter te werk gaat maakt voor mij wel een groot verschil.

Bovenaan