Champions League 2024-2025

JMD

Well-known member
Duels kwartfinale
Arsenal - Real Madrid
Bayern - Inter
Paris SG - Aston Villa
Barcelona - Dortmund
De eerste 2 duels zijn op 8 en 16 april
De andere op 9 en 15 april

U.G.

Well-known member
Als ze zo graag barca en real in de finale willen hebben hadden ze barca geen rood gegeven vorige week. Pingel was terecht afgekeurd.

Scherp.

Op het filmpje waar UEFA zelf mee kwam aanzetten kun je het gewoon duidelijk zien. Much ado about nothing.

Ik wil Real en PSG in de finale, dan ga ik wel kijken, heerlijk de as van het kwaad.

U.G.

Well-known member
‘Media disabled’ op de Portugese site, copyright.

Maar geen probleem

Hierop zie je zelfs dat ie ‘m opwipt 😁

Oh nee, wacht ff…hier, nog beter.

Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
‘Media disabled’ op de Portugese site, copyright.

Maar geen probleem

Hierop zie je zelfs dat ie ‘m opwipt 😁

Oh nee, wacht ff…hier, nog beter.

Dank U.G, vooral die tweede en derde zijn de eerste beelden waarop ik het eindelijk wel goed kan zien.

• Leuk
Waarderingen: U.G.

JMD

Well-known member
Dank U.G, vooral die tweede en derde zijn de eerste beelden waarop ik het eindelijk wel goed kan zien.
Dat tweede filmpje is letterlijk het filmpje dat ik ook al postte ;)
(Oké iets ingezoomd…)

Conclusie: geen complot, gewoon een var die zijn werk doet.

Batigoal

Well-known member
Pagina's discussie om een fout die direct te zien was dus. Scherp gezien van de VAR!

Maar goed, het behoeft weinig discussie dat de grote clubs in de CL wat vaker een beslissing meekrijgen, net zoals dat in de Eredivisie (en andere competities) regelmatig gebeurt.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Pagina's discussie om een fout die direct te zien was dus. Scherp gezien van de VAR!

Maar goed, het behoeft weinig discussie dat de grote clubs in de CL wat vaker een beslissing meekrijgen, net zoals dat in de Eredivisie (en andere competities) regelmatig gebeurt.
Ze hadden gewoon direct naar mij moeten luisteren in dit geval… ;)

En dat laatste gaf ik ook direct al aan, alleen is dit geen interpretatie, dus het is zo of niet zo, daar valt niet mee te marchanderen. Dat is wat anders dan bij wel/geen penalty enz

erka

Well-known member
Ik kon het in het eerdere filmpje gewoon echt niet zien.
Later bij de extreme slowmotion wel.

@JMD heeft wel een beetje ziejewel gehalte nu.

JMD

Well-known member
@JMD heeft wel een beetje ziejewel gehalte nu.
Eens. Maar ik werd woensdagavond voor gek verklaard dat ik dacht dat de VAR andere beelden had, ze echt zo'n beslissing niet zomaar nemen enz... Maar er was 100% zeker corruptie gaande enz...

Was het zo geweest dat ik het fout had, had ik dat ook nog maanden moeten horen.

Maar goed, ik zal stoppen.

Joost

Well-known member

Blijft in mijn ogen staan dat de linkervoet nog steeds in contact is met de bal wanneer de rechter schiet. Blijft het 1 contactmoment.

Bovenaan