Champions League 2020-2021

erka

Well-known member
Porto scoort in de verlenging uit een vrije trap die er eigenlijk nooit in mag.

Enorme vreugde want nu moet Juve 2x scoren.
 

Batigoal

Well-known member
Mooie spannende slotfase nog bij Juventus-FC Porto. Ik had niet verwacht dat Porto het zou redden na de rode kaart en gezien het overwicht van Juventus in de tweede helft.

Jammer dat Haaland nu al een irritant mannetje wordt.
 

U.G.

Well-known member
Mooie spannende slotfase nog bij Juventus-FC Porto. Ik had niet verwacht dat Porto het zou redden na de rode kaart en gezien het overwicht van Juventus in de tweede helft.

In de 2de helft zag ik het ook niet meer gebeuren voor ze. Continu onder druk gestaan, en bij balbezit ( want ze kunnen écht wel voetballen ) het risico om gaten te moeten dichtlopen met z'n tienen. Too much.

Wel knap gewisseld door die zeikerd.

Respect voor Porto. En ik zei het 10 jaar geleden en zeg het nog steeds : ' Pepe, er is echt geen betere.'

Ronaldo lijkt de zondebok in de Italiaanse media, die is komende zomer weg.

Ronaldo heeft voor heter vuur gestaan. En dit media-gedrag valt wel te verwachten, maar dit team is feitelijk niet beter dan Sevilla. Je kan niet enkel Ronaldo toevoegen en CL's eisen.

Ik vind zijn lichaamstaal ook niet bepaald de drang uitstralen. Het geloof en de prikkels zijn weg. Wel zo patriottistisch gisteren van hem maar ik ben wel anders gewend, ook wanneer hij slecht speelt. Hij kan zich revancheren alleen als er wat aan dat middenveld gedaan wordt, maar aangezien zijn eigen salaris nogal flink drukt op de begroting...
 

Eef de Kip

Well-known member
maar dit team is feitelijk niet beter dan Sevilla.
Dit dus, Morata vind ik een heel erge net niet spits, Arthur en Rabiot net niet middenvelders en dan kan ik er nog wel een paar opnoemen.
Ronaldo is op leeftijd maar blijft een klasbak die het met een paar andere goede spelers niet kan doen.
Chiesa vind ik wel een topper.
Oh ja, en die keeper is ook ruk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zowel Liverpool als Barcelona laten grote kansen op de openingstreffer liggen. Daardoor na een klein half uur nog steeds 0-0 bij beide wedstrijden.
 
Bovenaan