Zo moet je het als keeper dus niet doen.Kijk, zo neem je een penalty. 2-1
Nou ja, in dit geval had die hem ook niet gehad als hij was blijven staan, want dit was echt met Neeskensachtige snelheid ingeschoten.Zo moet je het als keeper dus niet doen.
Rechtdoor dus. Makkie voor de keeper.Nou ja, in dit geval had die hem ook niet gehad als hij was blijven staan, want dit was echt met Neeskensachtige snelheid ingeschoten.
Ik kan er wel om lachen. Haaland stelde zich ook wel een beetje aan.Ik krijg echt een enorme afkeer van Sevilla. Wat een verschrikkelijke kutploeg. Alleen maar janken en smerige overtredingen maken.
De Spaanse ziekte, Getafe tegen Ajax, Granada tegen PSV, Sevilla dus ook. Laat ze een Spaanse kraag krijgen, aanstellers.Ik krijg echt een enorme afkeer van Sevilla. Wat een verschrikkelijke kutploeg. Alleen maar janken en smerige overtredingen maken.
Was Jongbloed dan zo goed met penaltys?Jan had hem lachend klemvast gehad.
Leuk dat je precies weet wat ik bedoel en er stiekem ook mee eens ben.Was Jongbloed dan zo goed met penaltys?
Ze gaan Ajax in de Europa League uitschakelen. Op zeker.Zo, weer een jank- en zaadploeg minder. Nu Juve nog ff door.
Dat lijkt me sterk, want ze zijn Europees uitgeschakeld nu.Ze gaan Ajax in de Europa League uitschakelen. Op zeker.
Minder zuipen of taalles nemen. Of beide.Leuk dat je precies weet wat ik bedoel en er stiekem ook mee eens ben.
Er komt altijd een volgend jaar.Dat lijkt me sterk, want ze zijn Europees uitgeschakeld nu.
Nooit.Minder zuipen of taalles nemen. Of beide.
Zatlap.Nooit.
Ik heb gewoon gelijk en dat weet jij ook.
Kutlul.Zatlap.