Champions League 2020-2021

erka

Well-known member
Dit zijn dus van die goals die alleen Messi kan maken hé.
Deze hoort wel in zijn top10 compilatie.
 

JMD

Well-known member
Dit zijn dus van die goals die alleen Messi kan maken hé.
Deze hoort wel in zijn top10 compilatie.
Serieus? Het is een fraaie goal hoor, maar het is toch 'gewoon' een schot van een meter of 25? Ronald Koemand deed dat 30 jaar terug ook continu.

Maar goed, ik hou altijd meer van combinatiegoals of goals door individuele acties dan schoten van afstand. Dus het zal ook wel iets persoonlijks zijn.
 

erka

Well-known member
Serieus? Het is een fraaie goal hoor, maar het is toch 'gewoon' een schot van een meter of 25? Ronald Koemand deed dat 30 jaar terug ook continu.

Maar goed, ik hou altijd meer van combinatiegoals of goals door individuele acties dan schoten van afstand. Dus het zal ook wel iets persoonlijks zijn.

Ja, dat vind ik ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Toch, als Barcelona dit zo doorzet in de 2e helft gaan ze nog echt wel vallen. Ik zie PSG nog wel verliezen. Het gaat steeds maar nét goed.
 

Batigoal

Well-known member
Jammer dat Messi 'm mist. Had wel mooi geweest voor de 2e helft. Nu nog steeds 3 goals verschil is teveel vrees ik.
 

gevegt

Well-known member
Toch, als Barcelona dit zo doorzet in de 2e helft gaan ze nog echt wel vallen. Ik zie PSG nog wel verliezen. Het gaat steeds maar nét goed.
Van mij mag het, maar er komt ook nog zoiets als ruimte en dan de snelheid van Mbappé.
 

JMD

Well-known member
Het kostte een hoop moeite en veel kansen werden gemist (en ook Leipzig had ze), maar dan maakt Salah toch de 1-0
 

JMD

Well-known member
City binnen 20 minuten op 2-0 tegen Gladbach, City won bij Gladbach ook al met 2-0.
 

JMD

Well-known member
Atalana doet wat terug, 2-1, maar in d eerste aanval daarna maakt Real de 3-1. Geen echte keepersfout, maar echt sterk zag de keeper er daar ook niet uit.
 

Kielse Rat

Well-known member
Real over twee wedstrijden een maatje te groot gebleken voor Atalanta, zowel op het veld als op het scorebord.
 
Bovenaan