Champions League 2020-2021

Maasveld

Well-known member
Ze hebben het in de blessuretijd van de 1ste 2 wedstrijden laten liggen. Inter gaat nog wel scoren ben ik bang.
 

SanMark.

Well-known member
Denk dat die Roemeense scheidsrechter de afgelopen jaren ook weleens de media heeft gevolgd en zou moeten weten dat dit soort zaken gevoelig liggen. Het is dus op zijn minst niet snugger.

Mooie overwinning van RB Leipzig tegen Man Utd. Hopelijk blijft Kluivert basisspeler en ontwikkelt hij zich verder, dat zou mooi zijn voor het Nederlands Elftal. En eerlijk is eerlijk @zwammy; Angeliño is goed terecht gekomen. Past perfect bij het voetbal van Leipzig.
John Barnes defends fourth official who called Istanbul Basaksehir coach 'the black one' and insists it's NOT racist (thesun.co.uk)
 

zwammy

Well-known member
Ik zag gisteren nog een mooie tekst voorbij komen, iets in de strekking van:


John, je antwoord was juist maar Marc bleef schreeuwen dat zijn antwoord klopt dus we hebben het punt maar aan hem gegeven, ook was Sarah beledigd door jou antwoord dus hebben we besloten haar ook maar een punt te geven.

Ik zie dat het een zever verhaal is maar het is echt bizar hoe het tegenwoordig gaat in de wereld.
 

zwammy

Well-known member
Benieuwd of dit ook gecommuniceerd word naar de buitenwereld of dat we allemaal moeten knielen van het weekend.
 

SanMark.

Well-known member
Zoveel kansen de afgelopen jaren om van het veld te lopen en dan uitgerekend bij zoiets onbenulligs ga je het veld af.
 

Kielse Rat

Well-known member
Het was gewoon oliedom van die scheidsrechter. Toch hoop ik dat spelers het ook eens gaan doen als supporters zich misdragen, dan zal er pas echt iets veranderen.

JAWOOOOOOOHHHLLLLLLL!!!!!!!11!!!!!!

Standbeeld voor Lukaku!!!!!

Daar verdedigde die zeer goed. Mönchengladbach verdient die kwalificatie gewoon op basis van het geleverde spel. Verder had de groepsfase wer weinig sensatie te bieden, de kloof tussen de grote clubs en de 'kleintjes' wordt te groot.
 

Joost

Well-known member
Het was gewoon oliedom van die scheidsrechter. Toch hoop ik dat spelers het ook eens gaan doen als supporters zich misdragen, dan zal er pas echt iets veranderen.

Het was zeker niet slim van de grensrechter. Maar de manier waarop het escaleert is onnodig.
 
Bovenaan