Je leest weer eens niet goed...Je geeft me dus gewoon gelijk.
Over die pubers denk ik heel anders. Die krijgen van mij dan gewoon een linkse hoek. Wel de eerste met de vlakke hand, dat dan wel weer.
Ik steek ze gewoon in de fik.Over die pubers denk ik heel anders. Die krijgen van mij dan gewoon een linkse hoek. Wel de eerste met de vlakke hand, dat dan wel weer.
Jij bent dat ook een Harte Hund.Ik steek ze gewoon in de fik.
So ist es!Jij bent dat ook een Harte Hund.
John Barnes defends fourth official who called Istanbul Basaksehir coach 'the black one' and insists it's NOT racist (thesun.co.uk)Denk dat die Roemeense scheidsrechter de afgelopen jaren ook weleens de media heeft gevolgd en zou moeten weten dat dit soort zaken gevoelig liggen. Het is dus op zijn minst niet snugger.
Mooie overwinning van RB Leipzig tegen Man Utd. Hopelijk blijft Kluivert basisspeler en ontwikkelt hij zich verder, dat zou mooi zijn voor het Nederlands Elftal. En eerlijk is eerlijk @zwammy; Angeliño is goed terecht gekomen. Past perfect bij het voetbal van Leipzig.
JAWOOOOOOOHHHLLLLLLL!!!!!!!11!!!!!!
Standbeeld voor Lukaku!!!!!
Het was gewoon oliedom van die scheidsrechter. Toch hoop ik dat spelers het ook eens gaan doen als supporters zich misdragen, dan zal er pas echt iets veranderen.