Logisch, zonder Erdogan had Basaksehir nu in de Turkse 3e Divisie gespeeld en had Webo daar niet z'n bankrekening kunnen vullen.Webo heeft gereageerd op het voorval. Hij wil vooral President Erdogan bedanken voor de steun. Prachtig.
Leipzig zal eerst een dergelijk terrein moeten vinden.Het heenduel tussen Leipzig en Liverpool wordt op neutraal terrein gespeeld, de Duitse autoriteiten staan geen vluchten uit VK toe..
Ja klopt. Maar ga er vanuit dat dat wel lukt, en anders wordt het volgens mij 0-3 reglementair voor Liverpool.Leipzig zal eerst een dergelijk terrein moeten vinden.
Goede vraag idd.. Maar wat ik begreep geldt het verbod op vluchten uit Engeland tot 17 februari. Die return in Liverpool (of Manchester voor BMG) is pas in maart.De Duitsers moeten na de pot in Engeland toch ook retour? Hoe doen ze dat?
De deadline voor de speellokatie van de returns zal wel 3 weken later zijn. Dus hopen ze voorlopig dat de ban op vluchten dan opgeheven is. En zo niet, dan zal ook daar een andere lokatie voor gezocht moeten worden.Goede vraag idd.. Maar wat ik begreep geldt het verbod op vluchten uit Engeland tot 17 februari. Die return in Liverpool (of Manchester voor BMG) is pas in maart.
Barcelona, Porto, Sevilla, Lazio en Atalanta spelen gewoon thuis in de heenwedstrijden. Alleen de 3 clubs die tegen een Engelse club spelen kunnen niet thuisspelen omdat in Duitsland en Spanje geen reizigers uit Engeland worden toegelaten.Is er één ploeg die nog wel thuis speelt?