Champions League 2020-2021

U.G.

Well-known member
Daar is het toch witman?

Dat is in Suriname.

Een beetje wereldvreemd van die Roemeen, en ook al is het een beschrijving is het iig niet sympathiek 😊, want dat zijn ' die vette' , 'die kale', 'die schele', 'die lelijke' , 'die met die boerenkop', 'die turk' ook niet bepaald. Een half uurtje amateurvoetbal in het Rotterdamse aanschouwen en je kan de meeste woorden hier wel afvinken. Van een official bij de UEFA mag je misschien wel iets meer subtiliteit verwachten.
 

Batigoal

Well-known member
Denk dat die Roemeense scheidsrechter de afgelopen jaren ook weleens de media heeft gevolgd en zou moeten weten dat dit soort zaken gevoelig liggen. Het is dus op zijn minst niet snugger.

Mooie overwinning van RB Leipzig tegen Man Utd. Hopelijk blijft Kluivert basisspeler en ontwikkelt hij zich verder, dat zou mooi zijn voor het Nederlands Elftal. En eerlijk is eerlijk @zwammy; Angeliño is goed terecht gekomen. Past perfect bij het voetbal van Leipzig.
 

gevegt

Well-known member
Denk dat die Roemeense scheidsrechter de afgelopen jaren ook weleens de media heeft gevolgd en zou moeten weten dat dit soort zaken gevoelig liggen. Het is dus op zijn minst niet snugger.

Mooie overwinning van RB Leipzig tegen Man Utd. Hopelijk blijft Kluivert basisspeler en ontwikkelt hij zich verder, dat zou mooi zijn voor het Nederlands Elftal. En eerlijk is eerlijk @zwammy; Angeliño is goed terecht gekomen. Past perfect bij het voetbal van Leipzig.
Inderdaad. Die kleine dikke van NAC deed het weer prima!
 

zwammy

Well-known member
Dank mannen, ik heb niet veel verstand van voetbal, maar dat dat menneke kon voetballen had ik wel heel snel gezien.
 

JMD

Well-known member
De Roemeense 4e man (b)lijkt dus 'zigeuner' genoemd te zijn door iemand van Basaksehir, aldus L'Equipe.
 

JMD

Well-known member
Makkelie is de nieuwe scheidsrechter voor PSG - Basaksehir, met Mario Diks en een Pool als assistenten.
 

U.G.

Well-known member
Is gewoon allemaal de schuld van Frankrijk dit ;)


Echt extreem veel bullshit dit jaar.
 

gevegt

Well-known member
Is gewoon allemaal de schuld van Frankrijk dit ;)


Echt extreem veel bullshit dit jaar.
Mooi. We zijn er uit: Frankrijk is een kutland en moet uit de UEFA geschopt worden.

Over naar de orde van de dag: hup Atalanta!
 

JMD

Well-known member
Door het grote slachtoffer Webo notabene.
Vraag is natuurlijk wel wie als eerste 'gediscrimineerd' heeft. Want uit boosheid kan ik me een reactie 'negru' of 'gypsy' nog wel voorstellen als je uitgescholden wordt (hoe zeer het ook niet goed te praten is).
Ik ben heel benieuwd.
Hoorde overigens dat het sowieso het laatste Europese duel was van die 4e man, gaat met 'Europees voetbalpensioen', dat was al gepland.
 

gevegt

Well-known member
Vraag is natuurlijk wel wie als eerste 'gediscrimineerd' heeft. Want uit boosheid kan ik me een reactie 'negru' of 'gypsy' nog wel voorstellen als je uitgescholden wordt (hoe zeer het ook niet goed te praten is).
Ik ben heel benieuwd.
Hoorde overigens dat het sowieso het laatste Europese duel was van die 4e man, gaat met 'Europees voetbalpensioen', dat was al gepland.
Een official hoort zich nooit zo uit te laten. Die is dus hoofd verantwoordelijk.
 

Maasveld

Well-known member
Vraag is natuurlijk wel wie als eerste 'gediscrimineerd' heeft. Want uit boosheid kan ik me een reactie 'negru' of 'gypsy' nog wel voorstellen als je uitgescholden wordt (hoe zeer het ook niet goed te praten is).
Ik ben heel benieuwd.
Hoorde overigens dat het sowieso het laatste Europese duel was van die 4e man, gaat met 'Europees voetbalpensioen', dat was al gepland.
Naar verluid was Webo vanaf minuut 1 al bezig en was dat ook de reden dat hij rood kreeg.
 

JMD

Well-known member
Een official hoort zich nooit zo uit te laten. Die is dus hoofd verantwoordelijk.
Dus als iemand vanaf minuut 1 al tegen hem bezig is (aldus Maasveld) dan moet je dat maar blijven negeren.

Ik ben het met je eens dat een official zich moet inhouden, maar het zijn ook mensen hè...


En het is anders dan bv op scholen, waar je als docent gewoon de volwassene bent en je bepaald gedrag van pubers moet begrijpen omdat hun hersenen nog niet volgroeid zijn enz... Webo is 38...
 

gevegt

Well-known member
Dus als iemand vanaf minuut 1 al tegen hem bezig is (aldus Maasveld) dan moet je dat maar blijven negeren.

Ik ben het met je eens dat een official zich moet inhouden, maar het zijn ook mensen hè...


En het is anders dan bv op scholen, waar je als docent gewoon de volwassene bent en je bepaald gedrag van pubers moet begrijpen omdat hun hersenen nog niet volgroeid zijn enz... Webo is 38...
Je geeft me dus gewoon gelijk.
Over die pubers denk ik heel anders. Die krijgen van mij dan gewoon een linkse hoek. Wel de eerste met de vlakke hand, dat dan wel weer.
 

Forza AZ

Well-known member
Dus als iemand vanaf minuut 1 al tegen hem bezig is (aldus Maasveld) dan moet je dat maar blijven negeren.

Ik ben het met je eens dat een official zich moet inhouden, maar het zijn ook mensen hè...
Die official schold Webo toch ook niet direct uit. Hij zei alleen tegen de scheids dat "die zwarte (man)" een kaart moest krijgen.
 
Bovenaan