Miramar
Well-known member
Gewoon een vuile racist die zakkenroller uit Roemenië...Dan is de vraag in welke context hij dat woord gebruikte.
Gewoon een vuile racist die zakkenroller uit Roemenië...Dan is de vraag in welke context hij dat woord gebruikte.
Roemenen rollen alleen zakken van negers?Gewoon een vuile racist die zakkenroller uit Roemenië...
Dan is de vraag in welke context hij dat woord gebruikte.
Misschien niet echt netjes, maar minderwaardig is wel overdreven. Hij wilde aan de scheidsrechter duidelijk maken wie de kaart moest krijgen en noemde de huidskleur om dat duidelijk te maken.Hij zei: geef die zwarte geel. Dat klinkt wel erg minderwaardig.
Dat witte heb ik werkelijk nog nooit gehoord.Misschien niet echt netjes, maar minderwaardig is wel overdreven. Hij wilde aan de scheidsrechter duidelijk maken wie de kaart moest krijgen en noemde de huidskleur om dat duidelijk te maken.
Als er één blanke speler tussen meerdere donkere spelers had gezeten, had hij die waarschijnlijk ook aangeduid als "de witte".
Dat is toch geen racisme? Dat zou het zijn als hij een kaart kreeg alleen omdat hij een donkere huidskleur heeft.
"Die blanke" dan.Dat witte heb ik werkelijk nog nooit gehoord.
Hij riep negru. Roemeens voor neger.Roemenen rollen alleen zakken van negers?
"Die blanke" dan.
Ik vind het raar dat ze het gelijk racisme noemen als iemand alleen maar de huidskleur noemt om aan iemand anders duidelijk te maken welke speler hij bedoelt. Daarmee stel je die speler toch niet achter bij de rest?
Herstel: Roemeens voor 'zwart'.Hij riep negru. Roemeens voor neger.
Hij riep negru. Roemeens voor neger.
Klopt, maar hij gebruikte niet het woord "nigger" of "negro", maar het Roemeese "negru", wat zoals gezegd gewoon zwart betekent.Het N woord ligt nogal gevoelig.
Klopt, maar hij gebruikte niet het woord "nigger" of "negro", maar het Roemeese "negru", wat zoals gezegd gewoon zwart betekent.
Heb jij ooit gehoord dat een blanke op zijn huidskleur is aangesproken om iets duidelijk te maken?"Die blanke" dan.
Ik vind het raar dat ze het gelijk racisme noemen als iemand alleen maar de huidskleur noemt om aan iemand anders duidelijk te maken welke speler hij bedoelt. Daarmee stel je die speler toch niet achter bij de rest?
Ik vermoed dat wanneer je als blanke in de voetbalcompetitie van Ethiopië gaat spelen je best wel eens blanke genoemd kan worden zonder dat daar een racistische bedoeling aan zit.Heb jij ooit gehoord dat een blanke op zijn huidskleur is aangesproken om iets duidelijk te maken?
Wellicht zou je deze vraag in Afrika moeten stellen.Heb jij ooit gehoord dat een blanke op zijn huidskleur is aangesproken om iets duidelijk te maken?
Noem het toch gewoon neger, grote flapdrol.Het lijkt op het N woord. Buiten dat de combinatie van zwart en een persoon ligt ook gevoelig.
Die rooie moet je hebben, of die kale.Heb jij ooit gehoord dat een blanke op zijn huidskleur is aangesproken om iets duidelijk te maken?
Juist, jij begrijpt het.Wellicht zou je deze vraag in Afrika moeten stellen.
Daar is het toch witman?Wellicht zou je deze vraag in Afrika moeten stellen.