JMD
Well-known member
Feyenoord - PSV in 2002 lukte dat toch aardig. Maar goed, dat maakte jij aan de andere kant mee...Euro 2000 was er inderdaad wel eentje. Daar kon daarna niets meer overheen.
Feyenoord - PSV in 2002 lukte dat toch aardig. Maar goed, dat maakte jij aan de andere kant mee...Euro 2000 was er inderdaad wel eentje. Daar kon daarna niets meer overheen.
Doe even een link sturen...
Feyenoord - PSV in 2002 lukte dat toch aardig. Maar goed, dat maakte jij aan de andere kant mee...
Was gewoon dik en dikverdiend dat Feyenoord doorging.
Was gewoon dik en dikverdiend dat Feyenoord doorging.
EK1992 was de laatste keer dat ik in zak en as zat na een nederlaag.
Die eerste vooral. Geeft precies het type supporters aan dat dan ineens gaat kijken. Het was 'buiten tijd'.... Wat voor hockeytrut is dat? Heeft naw tot gisteren nog nooit een voetbalduel gezien en gaat dan nu ineens live streamen (ze zal zichzelf wel een 'influencer' noemen ofzo).
Brazili? ‘94 ?n ‘98 waren ook volkomen kut en onnodig.
Dat soort mensen moet je gewoon doodschieten.
Wat haat ik intens dat grafvolk.
Dat zal best, ik heb dat duel verdrongen. Maar als je op 1 fluitsignaal bent van doorgaan (Poll heeft later gezegd dat als Heintze die bal had weggetrapt hij afgefloten had) dan baal je daar echt verschrikkelijk van kan ik je zeggen, of dat nou verdiend was of niet.
Inderdaad hoe kun je nu voor PSV zijn.
:duim:Jamel was er nog eentje vergeten
https://www.dumpert.nl/mediabase/7679071/af4e4f87/aftellen_voor_de_finale.html
Niemand die ons kan stoppen
Brazili? ?94 ?n ?98 waren ook volkomen kut en onnodig.
Haha, aftellen bij een voetbalwedstrijd is al vrij dom, maar domheid is nog veel te veel eer voor deze wezens.
Meer van dit soort!
het allergrootste baalmoment de penalties van Euro 2000. Wat was ik toen over de zeik zeg
Hou op. Ik zat in het stadion en had ook tickets voor de finale als Nederland die had gehaald. Dik 80 minuten lang met een man meer, 2 penalties missen, wat een mis?re was dat zeg.
Dat was by far het allerberoerdste ooit.