Champions League 2018-2019

gevegt

Well-known member
Ben het er wel mee eens dat die massahysterie een groot deel van de liefhebbers gestolen kan worden. Daar schaar ik mijzelf ook onder. Echter is gebeurd dat bij alle clubs die top presteren. Een PSV kreeg ook veel aandacht toen ze voor het laatst wisten te overwinteren in de CL. Als ze nog verder waren gekomen was de aandacht nog meer gegroeid. Voor wat betreft de aandacht voor Ajax had van mij ook minder gemogen. Die BN'ers mogen ze thuislaten en niet elke scheet is nieuwswaardig en hoeft op elke site te staan.

Toen PSV er exact het zelfde voor stond als Ajax nu, werd er niet in elk radio- en tv programma aandacht aan besteed. Nu begrijp ik wel dat de hypes tegenwoordig groter worden gemaakt, maar bij een club heb ik het nog nooit zo erg meegemaakt als de afgelopen weken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toen PSV er exact het zelfde voor stond als Ajax nu, werd er niet in elk radio- en tv programma aandacht aan besteed. Nu begrijp ik wel dat de hypes tegenwoordig groter worden gemaakt, maar bij een club heb ik het nog nooit zo erg meegemaakt als de afgelopen weken.

Eens.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb het in elk geval nog nooit meegemaakt dat veel mensen opeens aan me gingen vragen of ik genoten heb van de prestaties van een andere club of dat ik zenuwachtig ben voor een wedstrijd.
 

gevegt

Well-known member
Nu ook weer bij M. Als ik het moet geloven zit heel Nederland collectief in een rouwperiode.
 

erka

Well-known member
Toen PSV er exact het zelfde voor stond als Ajax nu, werd er niet in elk radio- en tv programma aandacht aan besteed. Nu begrijp ik wel dat de hypes tegenwoordig groter worden gemaakt, maar bij een club heb ik het nog nooit zo erg meegemaakt als de afgelopen weken.

Ajax is ook gewoon een grotere club dan PSV met meer aanhangers, dus zo raar vind ik dat nog niet.

Wat nu inderdaad wel irritant is, is of heel Nederland nu huilt. Ik was gisteren ook heel erg voor Ajax, heb 10 minuten gebaald en dat was het. In 2005 baalde ik meer van PSV en AZ omdat dat veel onverdiender was dan nu. Die waren allebei gewoon beter dan hun tegenstanders. Milan heeft die hele wedstrijd tegen PSV maar 1x op doel geschoten geloof ik en die ging er dus in. PSV speelde toen zo goed. AZ idem. Sporting had niks in te brengen. Terwijl Ajax was nu bij vlagen goed maar kwam er ook hele delen niet aan te pas.

Maar dat komt allemaal niet in de buurt bij mijn drie grootste baalmomenten: toen Groningen de CL miste door die late goal van Sneijder bij 2-0 voor, de WK Finale van 2010 en het allergrootste baalmoment de penalties van Euro 2000. Wat was ik toen over de zeik zeg :D :D
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Euro 2000 was er inderdaad wel eentje. Daar kon daarna niets meer overheen. Bobic daarvoor onder Beenhakker was overigens ook een enorm drama.
 

erka

Well-known member
Euro 2000 was er inderdaad wel eentje. Daar kon daarna niets meer overheen. Bobic daarvoor onder Beenhakker was overigens ook een enorm drama.

Was dat die met Haben sie eine Stunde na 1-3 uitzege om vervolgens thuis met 0-3 te verliezen. Dat vond ik toen eerlijk gezegd wel vermakelijk omdat dat zo arrogant was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Was dat die met Haben sie eine Stunde na 1-3 uitzege om vervolgens thuis met 0-3 te verliezen. Dat vond ik toen eerlijk gezegd wel vermakelijk omdat dat zo arrogant was.

Die ja. Dat was enorm arrogant, maar dat maakte het voor mij niet minder pijnlijk.
 

SanMark.

Well-known member
Toen PSV er exact het zelfde voor stond als Ajax nu, werd er niet in elk radio- en tv programma aandacht aan besteed. Nu begrijp ik wel dat de hypes tegenwoordig groter worden gemaakt, maar bij een club heb ik het nog nooit zo erg meegemaakt als de afgelopen weken.

Dat was in 2006, 4 jaar ervoor had Feyenoord nog de EL gewonnen, en dat was circa 5 jaar na een winning streek van 1993 tot 1997 waar winst en finales werden bereikt.
Toen was het succes een stuk normaler dan dat het nu is, en daar komt nog bij dat iedereen het wel erover eens is dat tegenwoordig met het grote geld zulke prestaties veel zeldzamer zullen zijn dan eind jaren 90 begin 2000.

Maar bv sfeerreportages vanuit de kroeg is ook iets van alle tijden en niet club gebonden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wat nu inderdaad wel irritant is, is of heel Nederland nu huilt.

Ja ok maar dat zijn dus van die gelegenheidsfans die het o zo erg vinden maar 12 seconden alweer vergeten zijn waar er voor gespeeld werd. Vandaag ook iemand bij de koffieautomaat die gemeend riep dat PSV dit jaar dan maar de finale moet gaan halen voor Nederland :eek:mg:.

Ik moet zeggen dat ik wel even wakker heb gelegen. Ik kan me iig niet herinneren ooit zo ziek te zijn geweest na een nederlaag.
 

gevegt

Well-known member
Dat was in 2006, 4 jaar ervoor had Feyenoord nog de EL gewonnen, en dat was circa 5 jaar na een winning streek van 1993 tot 1997 waar winst en finales werden bereikt.
Toen was het succes een stuk normaler dan dat het nu is, en daar komt nog bij dat iedereen het wel erover eens is dat tegenwoordig met het grote geld zulke prestaties veel zeldzamer zullen zijn dan eind jaren 90 begin 2000.

Maar bv sfeerreportages vanuit de kroeg is ook iets van alle tijden en niet club gebonden.

2005.
Een EL finale haalt het niet bij een CL halve finale qua media aandacht.
Dat Ajax meer publiciteit geneert is logisch, maar hoe de msm er nu mee omgaat is buiten alle proporties.
 

Janssen

Well-known member
2005.
Een EL finale haalt het niet bij een CL halve finale qua media aandacht.
Dat Ajax meer publiciteit geneert is logisch, maar hoe de msm er nu mee omgaat is buiten alle proporties.

Ik heb zelfs gehoord dat dit een grotere sportieve catastrofe is dan WK 2010 :eek:mg:
 
Bovenaan