Champions League 2018-2019

erka

Well-known member
Een kleine aanmerking bij een voor de rest prima post ; de vetgedrukte tekst is je reinste bullshit.

E?n van de laatste keren dat ik Sporting buiten PT heb bezocht. En met een JL groep uit Lissabon hebben we in dat oude stadion in Alkmaar toch vooral een Sporting gezien die flink aan het huishouden was, bijna net zoals daarvoor in de Kuip, maar desondanks in de laatste minuten toch een verlenging opgelegd kreeg. De verlenging was voor AZ....m??r het einde was onwerkelijk. Om zovele redenen een memorabele avond.

Ah, dan is de verlenging het beste blijven hangen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Waarom is men verbaasd over alle aandacht die Ajax krijgt? In deze maatschappij wordt tegenwoordig toch alles opgeblazen en uitgemolken?

Neem nu dat hysterische gayfestival in Israel. Hoeveel onnozele berichten daar al niet over verschenen zijn. Het zal me aan mijn reet roesten, maar je wordt er overal mee geconfronteerd.

Laten we in ieder geval hopen dat Spurs de finale wint, want dat gedweep met Liverpool komt me ook wel een beetje de strot uit.

Toch apart dat veel Feyenoorders sympathie hebben voor de club, die in Engeland gehaat wordt vanwege dezelfde redenen als waarom zij Ajax niet kunnen verdragen.
 

Batigoal

Well-known member
Over hysterie van de massamedia gesproken. Het landskampioenschap van Feyenoord hebben we ook we-ken niets anders gehoord. Dat was nog een graadje erger dan nu, ook omdat je profeet-?n-God-in-??n Dirk Kuijt had die in elk programma werd besproken. Alsof heel Nederland blij was dat Feyenoord eindelijk weer de titel won. Als Ajacied balen al die berichtgeving, maar ook weer niet zo gek als je bedenkt dat Feyenoord landelijk een grote club is. En de uniekheid van die prestatie. ;)
 

ALenstra

Well-known member
Supporters van Tottenham Hotspur en Liverpool hebben de acht sponsors van de Champions League verzocht hun kaarten af te staan aan gewone supporters. Een van de sponsors Mastercard heeft al laten weten dat ze daar niet aan beginnen.
 

Atreides

Well-known member
Supporters van Tottenham Hotspur en Liverpool hebben de acht sponsors van de Champions League verzocht hun kaarten af te staan aan gewone supporters. Een van de sponsors Mastercard heeft al laten weten dat ze daar niet aan beginnen.

Misschien willen die sponsoren ook wel hun hypotheek betalen? Of wat te denken van die toffe reis naar Bora Bora?
 

erka

Well-known member
Hebben ze ook nog een definitie gegeven van 'gewone supporters'?

Sinds ik ooit midden in een grote (vele 100-en) groep Spurs supporters belandde die "We're only here for the trouble" zongen, geloof ik niet meer zo in die geweldige gewone Engelse supporters.
 

erka

Well-known member
Ach, volgens Van Praag hebben die lui niet eens geld voor shirtjes, dus wat zeuren ze nou over die VAR.
 
Bovenaan