Champions League 2018-2019

SanMark.

Well-known member
Op dat moment zaten we net te eten. En dat doen we nog gewoon aan tafel zonder telefoons of tv.

Nou dat doen wel meer mensen , maar de loting opnemen om het op een later tijdstip te gaan bekijken zullen er niet veel zijn.

En de meesten die dat wel doen bevinden zich denk ik op dit forum.
 

JMD

Well-known member
JMD neemt zulke dingen ook gewoon op.
Vandaag keek ik live maar de EL-loting van morgen staat al geprogrammeerd ja.

Ach ja, de ene neemt lotingen op, de ander pokert, de volgende zit veel in de kroeg.
Ieder zijn meug toch?
 

JMD

Well-known member
Barcelona - PSV en PSV - Tottenham starten overigens om 18.55.
(dit seizoen zijn er elke speeldag steeds 2 vroege duels. Maar waarom dan niet 19.00 en 21.05 (zoals de EL doet) ipv 18.55 en 21.00...)
 

JMD

Well-known member
Ajax start tegen AEK (19-09, 18.55), dan naar M?nchen (02-10, 21.00), het ontvangt Benfica op 23-10, 21.00, return op 7-11, 21.00 in Lissabon. Op 27 november om 18.55 in Athene en het eindigt op 12 december om 21.00 thuis tegen M?nchen. Dat laatste kon niet beter.
 

JMD

Well-known member
Een uurtje is minder dan 60 minuten. Maar hoeveel is een uurtje dan precies? 50 minuten? Ruim een uurtje is dan iets meer dan 50 minuten.

Nou, ik doe het zelf wel:
Ajax-AEK
Bayern-Ajax
Benfica-Ajax
Ajax-Benfica
AEK-Ajax
Ajax-Bayern

Kunnen we mooi thuis tegen een reeds geplaatst Bayern voor de volgende ronde gaan.:duim:
Ehh Abu, dit is eng, je had hem bijna goed... :p
Ajax start tegen AEK (19-09, 18.55), dan naar M?nchen (02-10, 21.00), het ontvangt Benfica op 23-10, 21.00, return op 7-11, 21.00 in Lissabon. Op 27 november om 18.55 in Athene en het eindigt op 12 december om 21.00 thuis tegen M?nchen. Dat laatste kon niet beter.
 

Forza AZ

Well-known member
Barcelona - PSV en PSV - Tottenham starten overigens om 18.55.
(dit seizoen zijn er elke speeldag steeds 2 vroege duels. Maar waarom dan niet 19.00 en 21.05 (zoals de EL doet) ipv 18.55 en 21.00...)

In de EL is het vanaf dit seizoen ook 18.55 en 21.00.
 

Mario

Well-known member
PSV heeft trouwens nog niet zo vaak tegen Barcelona gespeelt. Slechts drie keer een dubbele ontmoeting. Twee keer in de UEFA cup (1978: 3-0 winst en 3-1 nederlaag, 1996: 2-2 & 2-3) 1x in de CL (1997/98 twee keer een 2-2 gelijkspel)

Tegen Inter minder goede herinneringen, 2x nederlaag in de CL van 2007/2008 (0-2, 0-1)

In datzelfde seizoen speelden wij later in de UEFA cup
ook tegen Tottenham (1-0 winst en 1-0 nederlaag) en won PSV 6-5 na strafschoppen.
 

Atreides

Well-known member
Vrij gunstige loting Voor AFC Abu Amsterdam overwinteren is een re?le doelstelling en zelfs de tweede plaats lijkt mij een goede mogelijkheid, Overwinteren zou voor PSV een hele goede prestatie zijn met deze loting.
 

Kielse Rat

Well-known member
Vrij gunstige loting Voor AFC Abu Amsterdam overwinteren is een re?le doelstelling en zelfs de tweede plaats lijkt mij een goede mogelijkheid, Overwinteren zou voor PSV een hele goede prestatie zijn met deze loting.

PSV moet net als Brugge proberen hier en daar wat puntjes proberen te halen vrees ik. Voor Ajax ben ik het eens. Makkelijk is het ook niet, maar Benfica en AEK Athene zijn niet de sterkste teams die uit de potten konden komen. Daar moet Ajax zich mee kunnen meten.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ik Benfica t.o.v. Ajax zou moeten inschatten. Zou me niets verbazen als je 85 minuten lang gelijkwaardig bent waarna Benfica luizig de winnende erin schiet.
 
Bovenaan