Champions League 2018-2019

JMD

Well-known member
PSV bij Barcelona en Inter, 3 ploegen waarvoor Ronaldo Luiz Nazario da Lima gespeeld heeft. Maar als eregast uitnodigen. :p
 

JMD

Well-known member
Er bestaat een ranglijst genaamd de Euro Club Index, die de onderlinge sterkte van de ploegen in Europa weergeeft.
Als je per pot gaat kijken wie de sterkste ploeg is, dan heeft PSV de sterkste ploeg uit zowel pot 1, als 2, als 4 getroffen. PSV was de 'zwakste' ploeg van pot 3.
 

Joost

Well-known member
Ik had de loting opgenomen en heb m daarna teruggekeken.

Maar wat een ongelofelijk slechte uitzending.
Sowieso had de commentator er ook weer geen enkele kennis van opgedaan maar verder was de informatie in beeld ook bedroevend. Waarom niet gewoon de hele tijd in beeld brengen wat er al geloot is. Ik had achteraf gezien ook weer alles moeten opschrijven.

Het enige dat ik wel mooi vond waren die mannen van de UEFA die elkaar aan het afbluffen waren met feitjes.
 

Susa

New member
IK kan me niet voorstellen dat ze tevreden zijn met deze loting bij PSV,

Ajax moet nog oppassen dat ze geen 2e gaan worden in hun poule.
 

JMD

Well-known member
Schema PSV bekend: (van de twittersite van PSV)
18 sept: Barcelona - PSV
3 okt: PSV - Inter
24 okt: PSV - Tottenham
6 nov: Tottenham - PSV
28 nov: PSV - Barcelona
11 dec: Inter - PSV
Hopen dat Barcelona op 28 nov dus al zeker is, maar in deze groep lijkt me dat niet zo zeker.

Ajax speelt dus op 19 sep, 2 en 23 okt, 7 en 27 nov en 12 dec en speelt thuis als PSV uit speelt en andersom. Heb hun programma nog niet kunnen vinden/.
 
Bovenaan