Champions League 2018-2019

Mario

Well-known member
Geweldig mooie poule toch voor PSV? Het gaat lastig worden, maar vorig jaar lagen we er al uit in de voorrondes van de EL. In ieder geval topwedstrijden.

Ajax ook prima loting, met kans op meer.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Prima loting, redelijke kans op overwinteren in de CL, geen hele sterke uit pot 4 en met Bayern en Benfica mooie historische tegenstanders. Al heb ik ook prima herinneringen aan AEK, 94/95 poulefase, uit 2-1 (met Hugo Walker, Kluivert... gaat scoren denk ik, JA!>>> Litmanen, gaat scoren denk ik... JA!)gewonnen, thuis 2-0.

PSV ook een poule met mooie affiches.
 

JMD

Well-known member
Geweldig mooie poule toch voor PSV? Het gaat lastig worden, maar vorig jaar lagen we er al uit in de voorrondes van de EL. In ieder geval topwedstrijden, en niet troosteloos naar Moskou ed. Ajax ook prima loting.

Geweldig mooie loting ja qua affiches. Maar qua punten voor de ranking dramatisch.
 

JMD

Well-known member
Al heb ik ook prima herinneringen aan AEK, 94/95 poulefase, uit 2-1 (met Hugo Walker, Kluivert... gaat scoren denk ik, JA!>>> Litmanen, gaat scoren denk ik... JA!)gewonnen, thuis 2-0.
Good old Hugo Walker, zei zo'n 20x per duel 'gaat scoren denk ik'... :p
 

Reinoud

Well-known member
Qua namen is het een pittige poule. Maar tegen Spurs en Inter liggen er toch gewoon mogelijkheden?
 

Pascallovic

Well-known member
Qua namen is het een pittige poule. Maar tegen Spurs en Inter liggen er toch gewoon mogelijkheden?
Je mag het op voorhand niet verwachten dat je daar heel veel tegen gaat pakken. Natuurlijk is het niet onmogelijk, maar je moet wel een topavond hebben om iets te pakken.
 

JMD

Well-known member
Lastig, is het nu over ruim een uur of over een uurtje?

En zo niet, wat versta jij onder een uurtje en wat is dan ruim een uurtje? :cab:

De UEFA zei dat het 2 uur na de loting zou komen. Dus dat zou dan rond 21.00 zijn lijkt me.
 

Pascallovic

Well-known member
Lastig, is het nu over ruim een uur of over een uurtje?

En zo niet, wat versta jij onder een uurtje en wat is dan ruim een uurtje? :cab:

UEFA had het over 2 uur na de loting. Heb niet met een stopwatch geklokt wanneer de loting was afgelopen. Dus ruim een uurtje dekte de lading aardig.:oops:
 

Abubakari

Well-known member
UEFA had het over 2 uur na de loting. Heb niet met een stopwatch geklokt wanneer de loting was afgelopen. Dus ruim een uurtje dekte de lading aardig.:oops:

Een uurtje is minder dan 60 minuten. Maar hoeveel is een uurtje dan precies? 50 minuten? Ruim een uurtje is dan iets meer dan 50 minuten.

Nou, ik doe het zelf wel:
Ajax-AEK
Bayern-Ajax
Benfica-Ajax
Ajax-Benfica
AEK-Ajax
Ajax-Bayern

Kunnen we mooi thuis tegen een reeds geplaatst Bayern voor de volgende ronde gaan.:duim:
 
Bovenaan