Champions League 2018-2019

SanMark.

Well-known member
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ik Benfica t.o.v. Ajax zou moeten inschatten. Zou me niets verbazen als je 85 minuten lang gelijkwaardig bent waarna Benfica luizig de winnende erin schiet.

Als Ajax 10 100% kans kan cre?ren, is het mogelijk om met 1-0 of 0-1 te winnen.
 

Atreides

Well-known member
Vrij slecht, maar daardoor ook wel weer leuk, de poule-indeling van PSV:
3c5b9715_Schermafbeelding_2018_08_30_om_20.45.52.png.png


https://media.dumpert.nl/foto/3c5b9715_Schermafbeelding_2018_08_30_om_20.45.52.png.png

Plaatje uploaden lukt klaarblijkelijk niet.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
In de week voorafgaand aan PSV-Ajax moet PSV naar Barcelona en Ajax thuis tegen AEK. PSV heeft wel een dag extra rust.
 

U.G.

Well-known member
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ik Benfica t.o.v. Ajax zou moeten inschatten. Zou me niets verbazen als je 85 minuten lang gelijkwaardig bent waarna Benfica luizig de winnende erin schiet.

Ik heb dit seizoen Benfica 3 x live gezien en Ajax 2 x, and I still don't know :D. Ik neig wel naar Benfica hoor, dat is over alle linies veel voetballend vermogen. Wat ik ook kan waarderen is dat daar nu vele (Portugese) talenten een kans krijgen ( Gedson, Ruben Dias en Felix ).

Ik ben best benieuwd wat deze twee clubs straks op de mat brengen.
 

erka

Well-known member
Andere jaren zou ik Benfica hebben gezegd, maar Ajax is dit jaar echt heel goed. Het elftal klopt gewoon. Dus: Ajax.
 

SanMark.

Well-known member
Ik vrees dat Ajax 10 kansen mist en dat Benfica tot twee keer toe luizig wint met 1-0 en dat er dan gezegd word dat Ajax een spits mist.
 
Bovenaan