Champions League 2018-2019

Forza AZ

Well-known member
Programma 1e ronde 1e speeldag:

18 september
1855 FC Barcelona(Spa)-PSV Eindhoven(Ned)
1855 FC Internazionale Milano(Ita)-Tottenham Hotspur FC(Eng)
2100 Club Brugge(Bel)-Borussia Dortmund(Dui)
2100 AS Monaco FC(Fra)-Club Atl?tico de Madrid(Spa)
2100 Liverpool FC(Eng)-Paris Saint-Germain(Fra)
2100 FK Crvena zvezda(Ser)-SSC Napoli(Ita)
2100 Galatasaray AŞ(Tur)-FC Lokomotiv Moskva(Rus)
2100 FC Schalke 04(Dui)-FC Porto(Por)
19 september
1855 AFC Ajax(Ned)-AEK Athens FC(Gri)
1855 FC Shakhtar Donetsk(Oek)-TSG 1899 Hoffenheim(Dui)
2100 SL Benfica(Por)-FC Bayern M?nchen(Dui)
2100 Manchester City FC(Eng)-Olympique Lyonnais(Fra)
2100 Real Madrid CF(Spa)-AS Roma(Ita)
2100 FC Viktoria Plzeň(Tsj)-PFC CSKA Moskva(Rus)
2100 BSC Young Boys(Zwi)-Manchester United FC(Eng)
2100 Valencia CF(Spa)-Juventus(Ita)
 

zwammy

Well-known member
Dank

Wan gezever weer zeg. Tis maar goed dat NAC niet meedoet. 7 uur op een doordeweekse dag
 

JMD

Well-known member
Ja, dus waarom zijn het er maar 2?

Wat SanMark zegt. En verder is 18.55 natuurlijk in CET, dan is het in Portugal en Engeland pas 17.55. Lijkt me geen lekkere begintijd voor een duel in die landen.

Verder ook deels een beetje gedaan om kleine kinderen de kans te geven CL te kijken (zij zijn immers de toekomst). Ik kwam laatst oude beelden tegen van 1/2 finale EC1 PSV - Real in 1988. Dat duel begon om 19.30. Dat is voor een jong kind van een jaar of 8 te behappen om te kijken. Maar denk niet dat veel ouders kinderen van 8 jaar oud laten kijken als het duel om 20.45 begint.
Barcelona speelt nu dinsdag om 18.55, dat is voor kleine kinderen die van voetbal houden toch gaaf om live te zien?
 

Forza AZ

Well-known member
Wat SanMark zegt. En verder is 18.55 natuurlijk in CET, dan is het in Portugal en Engeland pas 17.55. Lijkt me geen lekkere begintijd voor een duel in die landen.
In landen met CET -1 worden daarom ook geen vroege wedstrijden gepland.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
In de TV-gids voor volgende week staan alleen de wedstrijden van PSV en Ajax, en geen live wedstrijden daarna om 21.00u.

De wedstrijden van 19.00 en 21.00 komen beide avonden op tv, ik zag dat ze naast Ajax en PSV kiezen voor de andere wedstrijd in de poule van Ajax en PSV.
 

Batigoal

Well-known member
Dat zal even wennen zijn, al om 19 uur wedstrijden.

Waarom zijn de wedstrijden niet voor de helft verdeeld over beide tijden (dus de helft om 19u en de andere helft om 21u)?
 

zwammy

Well-known member
Dat zal even wennen zijn, al om 19 uur wedstrijden.

Waarom zijn de wedstrijden niet voor de helft verdeeld over beide tijden (dus de helft om 19u en de andere helft om 21u)?

Omdat het dan 6 uur in Engeland is. Maakt niet uit bij de EL maar bij de CL volgens de kenners hier wel.
 
Bovenaan