Champions League 2018-2019

Kielse Rat

Well-known member
En Brugge lijkt wel een Nederlandse club, die laten een punt glippen

Wat een lullige goal van Dortmund.

Zo kan je het wel stellen. Eigenlijk het meest aanspraak gemaakt op een doelpunt gedurende de hele wedstrijd, en ook net voor die lullige goal van Dortmund nog een reuzekans gemist. Wat viel Dortmund me ontzettend tegen. Onder Klopp en Tuchel waren die toch een stuk leuker om te kijken.
 

JMD

Well-known member
Dit feitje geeft ook wel wat aan:
FC Barcelona vs PSV was the match with the biggest winning margin today (4-0), but it was the only match in which both teams had at least 12 shot attempts (21-14)

Van die 14 schoten waren er een hoop wanhoopsschoten bij, maar als je zo'n duel speelt moeten van die paar kansen die je krijgt er toch wel 1 of meer benut worden.
 

zwammy

Well-known member
Meer rust voor de goal gehad en je had er zeker 4 of 5 op goal geschoten. Nu heeft alleen Angelino op goal geschoten, speelde trouwens weer een berenpartij. Die zijn ze weer zo kwijt.
 

Batigoal

Well-known member
Zo kan je het wel stellen. Eigenlijk het meest aanspraak gemaakt op een doelpunt gedurende de hele wedstrijd, en ook net voor die lullige goal van Dortmund nog een reuzekans gemist. Wat viel Dortmund me ontzettend tegen. Onder Klopp en Tuchel waren die toch een stuk leuker om te kijken.

Kijk maar eens van de selectie tegenwoordig van Dortmund en leg die naast de selecties uit de kampioensjaren. Er zitten nog amper spelers bij die zo mee zouden kunnen bij de absolute top. Wel jammer, en dan nog is Dortmund wellicht de ploeg die het meest "in de buurt" van FC Bayern zou kunnen komen.

Meer rust voor de goal gehad en je had er zeker 4 of 5 op goal geschoten. Nu heeft alleen Angelino op goal geschoten, speelde trouwens weer een berenpartij. Die zijn ze weer zo kwijt.

Ik weet niet welke wedstrijd je hebt gezien, maar ik vond Angeli?o verdedigend heel zwak.
 

Kielse Rat

Well-known member
Kijk maar eens van de selectie tegenwoordig van Dortmund en leg die naast de selecties uit de kampioensjaren. Er zitten nog amper spelers bij die zo mee zouden kunnen bij de absolute top. Wel jammer, en dan nog is Dortmund wellicht de ploeg die het meest "in de buurt" van FC Bayern zou kunnen komen.

Daar heb je wel gelijk in, Lewandowski met Wolf vergelijken is als een Ferrari met een Skoda. G?tze is ook nog maar een schim van zichzelf.

Omdat-ie Messi twee keer kwijt was? Dat gebeurt Marcelo ook wel eens. Angeli?o kan binnen drie jaar naar een topclub. Misschien wel Barcelona?

Maar bij Manchester City zien ze het dan toch niet zo in hem, aangezien ze hem verkopen aan PSV?
 

zwammy

Well-known member
Ik weet niet welke wedstrijd je hebt gezien, maar ik vond Angeli?o verdedigend heel zwak.

Omdat-ie Messi twee keer kwijt was? Dat gebeurt Marcelo ook wel eens. Angeli?o kan binnen drie jaar naar een topclub. Misschien wel Barcelona?

Bij de goals stond hij niet eens op Messi maar kwam hij aansluiten omdat volgens mij Hendrikx hem kwijt was. Ik heb niet echt verdedigende fouten kunnrn ontdekken.

Maar bij Manchester City zien ze het dan toch niet zo in hem, aangezien ze hem verkopen aan PSV?

Er zijn wel meer spelers weggedaan om ze later met dik verlied weer terug te moeten kopen, geloof me, Angelino gaat de top halen.

Hij zegt zelf dat verdedigen hem niet interesseert, dus ik heb er een hard hoofd in.

En dan nog onbetwist basisspeler bij de kampioen. Kende nagaan als hij er zin in gaat krijgen :D
 
Bovenaan