Zit je op Grindr, Jamel :jerry:
Huh, ik snap hem even niet?
Je roept Bobby. Kan ook een IKEA kast zijn natuurlijk, dat weet ik niet.
En Brugge lijkt wel een Nederlandse club, die laten een punt glippen
Wat een lullige goal van Dortmund.
Zo kan je het wel stellen. Eigenlijk het meest aanspraak gemaakt op een doelpunt gedurende de hele wedstrijd, en ook net voor die lullige goal van Dortmund nog een reuzekans gemist. Wat viel Dortmund me ontzettend tegen. Onder Klopp en Tuchel waren die toch een stuk leuker om te kijken.
Meer rust voor de goal gehad en je had er zeker 4 of 5 op goal geschoten. Nu heeft alleen Angelino op goal geschoten, speelde trouwens weer een berenpartij. Die zijn ze weer zo kwijt.
Ik weet niet welke wedstrijd je hebt gezien, maar ik vond Angeli?o verdedigend heel zwak.
Marcelo is dan ook een matige verdediger.Omdat-ie Messi twee keer kwijt was? Dat gebeurt Marcelo ook wel eens. Angeli?o kan binnen drie jaar naar een topclub. Misschien wel Barcelona?
Marcelo is dan ook een matige verdediger.
Marcelo is dan ook een matige verdediger.
Kijk maar eens van de selectie tegenwoordig van Dortmund en leg die naast de selecties uit de kampioensjaren. Er zitten nog amper spelers bij die zo mee zouden kunnen bij de absolute top. Wel jammer, en dan nog is Dortmund wellicht de ploeg die het meest "in de buurt" van FC Bayern zou kunnen komen.
Omdat-ie Messi twee keer kwijt was? Dat gebeurt Marcelo ook wel eens. Angeli?o kan binnen drie jaar naar een topclub. Misschien wel Barcelona?
Maar bij Manchester City zien ze het dan toch niet zo in hem, aangezien ze hem verkopen aan PSV?
Omdat-ie Messi twee keer kwijt was? Dat gebeurt Marcelo ook wel eens. Angeli?o kan binnen drie jaar naar een topclub. Misschien wel Barcelona?
Hij zegt zelf dat verdedigen hem niet interesseert, dus ik heb er een hard hoofd in.Dan zal hij eerst moeten leren beter te verdedigen en wat rustiger blijven.
Ik weet niet welke wedstrijd je hebt gezien, maar ik vond Angeli?o verdedigend heel zwak.
Maar bij Manchester City zien ze het dan toch niet zo in hem, aangezien ze hem verkopen aan PSV?
Hij zegt zelf dat verdedigen hem niet interesseert, dus ik heb er een hard hoofd in.