Champions League 2017-2018

Eresd?g?

Banned
Elia verkeert momenteel blijkbaar in bloedvorm. Dan moet je die er gewoon bijnemen. Tegen Frankrijk zal je het toch meer van counteren moeten hebben. Daar kan je Elia prima voor gebruiken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De ploeg van Elia schiet in de absolute slotfase op de paal. Als die bal erin was gegaan, hadden ze de groepsfase van de Champions League gehaald. Zonde man.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Elia verkeert momenteel blijkbaar in bloedvorm. Dan moet je die er gewoon bijnemen. Tegen Frankrijk zal je het toch meer van counteren moeten hebben. Daar kan je Elia prima voor gebruiken.

Denk ik ook. Ik denk zelfs dat Advocaat ernstig moet overwegen om hem in de basis te zetten. Elia is snel, fysiek sterk, kan een goal maken en heeft bij Feyenoord geleerd om heel veel arbeid te leveren. Allemaal kwaliteiten die je juist tegen Frankrijk goed kunt gebruiken. Zet hem maar samen met Robben voorin, omdat er momenteel geen echte spits beschikbaar is die bruikbaar is in die wedstrijd. Sneijder, Strootman en Wijnaldum er achter op het middenveld. Drie centraal achterin en twee backs met veel loopvermogen.
 

Eresd?g?

Banned
Promes schijnt ook weer in vorm te zijn. Sneijder heb ik vanavond nauwelijks gezien maar sowieso was Nice vrij machteloos. Dan zou ik toch voor Klaassen of Vilhena kiezen op t middenveld.
 

Mario

Well-known member
Wellicht iets meer voor het Oranje topic. Maar Sneijder is in Europa gebleven om in beeld te blijven bij Oranje ... in deze vorm voegt hij denk ik weinig toe voor de wedstrijd tegen Frankrijk. Bij een nederlaag is het dan ook snel over met zijn interlandcarriere verwacht ik zo. Maar hij kan wel zijn wedstrijden in de EL meepakken met Nice ...
 

Joost

Well-known member
Het wordt in ieder geval een hels karwei voor Feyenoord op te overwinteren;

Pot 1: Real Madrid, Bayern Munche, Chelsea, Juventus, Benfica, Monaco, Spartak Moskou, Shakhtar
Pot 2: Barcelona, Atletico Madrid, PSG, Borussia Dortmund, Sevilla, Man City, Porto, Man Utd
Pot 3: Napoli, Tottenham Hotspur, Basel, Olympiacos, Anderlecht, Liverpool, Roma, Besiktas
Pot 4: Celtic, CSKA/Young Boys, Kopenhagen/Qarabag, Sporting/Steaua, APOEL, Feyenoord, Maribor, RB Leipzig
 

gevegt

Well-known member
Met de team spirit van Liverpool zit het ook wel goed.
Het haar van Gnabry is een heel ander geval. Die gaat straks banken.
 

Schaakliefhebber

Well-known member
FK Qarabag uit Azerbeidzjan verloor met 2-1 op bezoek bij Kopenhagen.
Dit was echter voldoende om door te gaan na de eerdere 1-0 overwinning.
Het is voor het eerst dat de ploeg de groepsfase van de Champions League haalt, de groepsfase van de Europa League werd al eens eerder bereikt.
 
Bovenaan