Ja, die lijkt me wel terecht.
Fantastische aanval toch ook wel. Milik bewijst zichzelf geen dienst door de kans te missen. Die coach zal voorlopig wel met Mertens in de spits blijven spelen.
Dat doet hij al ruim een jaar. Ook toen Milik er al was.
Milik is toch heel lang geblesseerd geweest? En Napoli deed het goed, dus dan ga je niet snel wisselen. Maar met het nieuwe seizoen had dit voor Milik wellicht een kans geweest om zichzelf in de basis te spelen. Maar op basis van vanavond denk ik dat die coach voor Mertens blijft kiezen, zoals ik al zei.
Fantastische aanval toch ook wel. Milik bewijst zichzelf geen dienst door de kans te missen. Die coach zal voorlopig wel met Mertens in de spits blijven spelen.
M.a.w. als Milek deze had gemaakt had hij er volgens jou in de basis gemoeten ?
Mertens bewijst al meer dan een jaar dat hij geweldig op zijn plaatst is in de spits en dan na 1 goal van Milek zou hij moeten wijken.
Vind jij dat zelf ook niet een beetje lachwekkend ?
Nee natuurlijk niet. Maar als Milik zich in dit soort invalbeurten zou bewijzen door telkens te scoren, dan maakt hij het de trainer wel moeilijk. Het zou bijvoorbeeld een reden kunnen zijn om Mertens vanaf links te laten starten, op de plek van de niet erg imponerende Insigne.