Champions League 2017-2018

Maasveld

Well-known member
Nee natuurlijk niet. Maar als Milik zich in dit soort invalbeurten zou bewijzen door telkens te scoren, dan maakt hij het de trainer wel moeilijk. Het zou bijvoorbeeld een reden kunnen zijn om Mertens vanaf links te laten starten, op de plek van de niet erg imponerende Insigne.

Aangezien Milik niet kan voetballen zullen ze hun hele speelwijze aan moeten gaan passen, dat zie ik ook niet snel gebeuren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind je nog steeds lief hoor. Je moet gewoon eens vaker naar Napoli kijken. Met Juve de mooiste club sinds jaren qua voetbal in Itali?.

Gelukkig maar. En ik zal het onthouden. Welke zender zendt Italiaans voetbal uit?
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 4e voorronde returns:

22 augustus
1730 FC Astana(Kaz)-Celtic FC(Sch) (0-5)
2045 HNK Rijeka(Kro)-Olympiacos FC(Gri) (1-2)
2045 NK Maribor(Slv)-Hapoel Beer-Sheva FC(Isr) (1-2)
2045 Sevilla FC(Spa)-İstanbul Başakşehir(Tur) (2-1)
2045 OGC Nice(Fra)-SSC Napoli(Ita) (0-2)
23 augustus
2045 FC K?benhavn(Den)-Qarabağ FK(Aze) (0-1)
2045 SK Slavia Praha(Tsj)-APOEL FC(Cyp) (0-2)
2045 PFC CSKA Moskva(Rus)-BSC Young Boys(Zwi) (1-0)
2045 Liverpool FC(Eng)-TSG 1899 Hoffenheim(Dui) (2-1)
2045 FCSB(Roe)-Sporting Clube de Portugal(Por) (0-0)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet wat Celtic aan het doen is. Maar binnen drie minuten na rust is het opeens van 1-1 naar 3-1 voor Astana gegaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En de 4-1. Jammer dat Celtic een goal heeft gemaakt, anders had het zowaar nog spannend kunnen worden. Nu moet Astana er nog drie maken in 20 minuten tijd. Dat kan natuurlijk niet.
 

Schaakliefhebber

Well-known member
Uiteindelijk ge?indigd in 4-3, Celtic door naar de groepsfase van de Champions League, Astana door naar de groepsfase van de Europa League.
 

Pascallovic

Well-known member
Zoveel spelers die er regelmatig een bal inschieten hebben we momenteel niet. Dus dan moet je Elia erbij meenemen.
 
Bovenaan