Ik vind het maar een waan van de dag opmerking.
Dat vind jij dat toch. :duim:
Ik vind het maar een waan van de dag opmerking.
Nee natuurlijk niet. Maar als Milik zich in dit soort invalbeurten zou bewijzen door telkens te scoren, dan maakt hij het de trainer wel moeilijk. Het zou bijvoorbeeld een reden kunnen zijn om Mertens vanaf links te laten starten, op de plek van de niet erg imponerende Insigne.
Aangezien Milik niet kan voetballen zullen ze hun hele speelwijze aan moeten gaan passen, dat zie ik ook niet snel gebeuren.
Aangezien Milik niet kan voetballen zullen ze hun hele speelwijze aan moeten gaan passen, dat zie ik ook niet snel gebeuren.
Jamel heeft Napoli afgelopen seizoen niet zo vaak zien spelen. Anders kan ik die domheid niet verklaren.
Begin jij nou ook al? Ik dacht dat je me lief vond.
Ik vind je nog steeds lief hoor. Je moet gewoon eens vaker naar Napoli kijken. Met Juve de mooiste club sinds jaren qua voetbal in Itali?.
Gelukkig maar. En ik zal het onthouden. Welke zender zendt Italiaans voetbal uit?
Als dit fantastische forum af en toe in de lucht is, kun je dat in de Italiaanse sectie lezen.
:duim: Top!
Ik zag t net. Best bizar zeg! Zit hij eigenlijk in de voorselectie?
Nope. Maar het zou me niet verbazen als hij alsnog in de definitieve selectie zit.