Champions League 2017-2018

Maasveld

Well-known member
Als je de loting pakt voor deze ronde en je zet Ajax erin in plaats van Nice en schuift de andere clubs navenant op dan zou het Ajax v Hoffenheim zijn geweest.

Het balletje van Ajax zou een andere temperatuur hebben dan het balletje van Nice.
 

De Wolf

Well-known member
Dan had Feyenoord geen Besiktas kunnen treffen.

Kan Benfica, Sevilla en Anderlecht worden. Dan heb je misschien nog kans op overwinteren.
Kan ook Bayern, Barcelona en Liverpool worden en dan mag je blij zijn dat je een paar punten pakt.
 

Mario

Well-known member
Als het tegenzit kan Feyenoord zomaar een groep loten met Bayern Munchen, Manchester City en Napoli.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben zeer benieuwd! In pot 3 zitten toch wel wat clubs die we kunnen hebben. Doe uit pot 2 maar gewoon Barcelona. Tegen al die clubs zijn we kansloos, dus dan maar de mooiste van allemaal. En uit pot 1 Shakhtar of Benfica zou wel lekker zijn. Daar kun je thuis van winnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Loting tijdens het hardlopen volgen.

Nee, ik sport zonder oordopjes in. Ik begrijp dat het in principe van 18.15 tot 18.45 duurt. Moet ik zorgen dat ik in mijn hardloopkleren klaarzit en dan na de loting gaan hardlopen. In principe 16 km in 4:30 min/km, dan zou ik rond kwart over acht/half negen wel weer terug moeten zijn. Kwartier eten fixen en ik red het wel. Anderzijds boeit Rosenborg mij ook niet zoveel.
 

Mario

Well-known member
Is zo'n loting dan de moeite waard om te kijken? Meestal staat het een uurtje later op zowat alle media.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is zo'n loting dan de moeite waard om te kijken? Meestal staat het een uurtje later op zowat alle media.

Zal jij beter weten. Ik kan mij de laatste keer nauwelijks meer herinneren dat wij meededen met loten voor de CL groepsfase. EL loting kijk ik meestal ook wel met halve aandacht als Feyenoord meeloot.
 

Forza AZ

Well-known member
Is zo'n loting dan de moeite waard om te kijken? Meestal staat het een uurtje later op zowat alle media.
Het is meestal niet heel interessant om te kijken die CL en EL groepsfase lotingen. Ook omdat je direct na de loting toch nog niet weet op welke datums je tegen wie speelt. Dus voor het boeken van trips naar de uitwedstrijden moet je toch nog enkele uren wachten.
 

Mario

Well-known member
Zal jij beter weten. Ik kan mij de laatste keer nauwelijks meer herinneren dat wij meededen met loten voor de CL groepsfase. EL loting kijk ik meestal ook wel met halve aandacht als Feyenoord meeloot.

Ik ben er nooit speciaal voor thuisgebleven, of het nu PSV of Oranje betrof.
 

Eresd?g?

Banned
Nee, ik sport zonder oordopjes in. Ik begrijp dat het in principe van 18.15 tot 18.45 duurt. Moet ik zorgen dat ik in mijn hardloopkleren klaarzit en dan na de loting gaan hardlopen. In principe 16 km in 4:30 min/km, dan zou ik rond kwart over acht/half negen wel weer terug moeten zijn. Kwartier eten fixen en ik red het wel. Anderzijds boeit Rosenborg mij ook niet zoveel.
Direct gaan eten na intensief sporten is niet zo goed voor je h? ;)
 

JMD

Well-known member
Nee, ik sport zonder oordopjes in. Ik begrijp dat het in principe van 18.15 tot 18.45 duurt. Moet ik zorgen dat ik in mijn hardloopkleren klaarzit en dan na de loting gaan hardlopen. In principe 16 km in 4:30 min/km, dan zou ik rond kwart over acht/half negen wel weer terug moeten zijn. Kwartier eten fixen en ik red het wel. Anderzijds boeit Rosenborg mij ook niet zoveel.

De laatste jaren doen ze de uitreikingen na afloop, waardoor de loting vaak idd bekend was rond 18.45. Als ze weerteruggaan naar het 'oude formaat' dan worden de uitreikingen gedaan tussen de diverse lotingen (per pot) en duurt wel tot zeven minimaal.

Meest gunstige loting voor Feyenoord zou zijn Spartak, Sevilla, Anderlecht volgens mij
De slechtste: Bayern, Barcelona, Napoli, Roma, Liverpool of Spurs

Laten we hopen op het geluk van de balletjes, want met die eerste loting heb je als Feyenoord gewoon kans om in de CL te overwinteren.
 
Bovenaan