Champions League 2015-2016

JMD

Well-known member
Toch wel een paar verrassingen:
Skenderbeu in de laatste voorronde CL, gaat ene Albanese ploeg de CL in?
CSKA wint in Praag en gaat ook door
Malm? dat Salzburg uitschakelt
Partizan dat Steaua uitschakelt
Maccabi dat met 0-2 bij Plzen wint en daarmee de 1-2 thuisnederlaag goedmaakt
 

JMD

Well-known member
De potten voor de loting van vrijdag
Leagueroute:
Geplaatst: Man United, Valencia, Bayer Leverkusen, Shakhtar Donjetsk, Sporting Lissabon
Ongeplaatst: CSKA Moskou, Lazio Roma, Club Brugge, AS Monaco, Rapid Wien

Champions route:
Geplaatst: FC Basel, Celtic, APOEL Nicosia, BATE Borisov, Dinamo Zagreb
Ongeplaatst: Maccabi Tel Aviv, FK Partizan, Malm? FF, SKenderbeu, FC Astana
 

JMD

Well-known member
Mochten de geplaatsten zich plaatsen voor de CL dan is dit de potindeling:
Pot 1 (de kampioenen van land 1 t/m 8): Barcelona, Chelsea, Bayern M?nchen, Juventus, Benfica, Paris SG, Zenit St. P, PSV
Pot 2: Real Madrid, Atletico Madrid, Porto, Arsenal, Man United*, Valencia*, Bayer Leverkusen*, Man City
Pot 3: Shakhtar Donjetsk*, FC Basel*, Sevilla, Ol. Lyon, Dinamo Kiev, Ol. Piraeus, Sp. Lissabon*, Galatasaray
Pot 4: AS Roma, Celtic*, APOEL Nicosia*, BATE Borisov*, M?nchengladbach, Wolfsburg, Dinamo Zagreb*, AA Gent
 

Kielse Rat

Well-known member
Toch straf dat Salzburg die CL maar niet kan halen. Ze doen het toch elk jaar goed in de Europa League, maar telkens moeten ze in de voorronde weer de duimen tegen een team waarvan je toch denkt dat ze die kunnen kloppen.

Het zal een zeer moeilijke opgave worden voor Club Brugge om de groepsfase, maar dat wisten we al op voorhand. Misschien dat ze nog een kans maken tegen Sporting Lissabon, maar ook dat betwijfel ik ook sterk. Wat dat betreft is het ook sneu dat Ajax uitgeschakeld is. Celtic zou op zich zich moeten terug kunnen plaatsen dit seizoen, al ontloop ik misschien toch liefst die Zweden. Maar ook niet t? snel victorie kraaien, want vorig seizoen werd er van Maribor verloren (met enig verschil dat ze toen al een pak slaag hadden gekregen van Legia en eigenlijk niet eens in de play-offs hadden mogen spelen...).
 

Batigoal

Well-known member
Zeer knap dat Club Brugge na een nederlaag in de heenwedstrijd tegen Panathinaikos thuis duidelijke cijfers neerzet (3-0). Dat had ik niet verwacht als je ziet hoe zwak ze de afgelopen weken speelden. In de groepsfase terechtkomen is wellicht een brug te ver, maar wellicht biedt dit resultaat hoop op weer een mooie Europa League-campagne zoals vorig jaar.

Skenderbeu zou wel een hele mooie verrassing zijn in de groepsfase van de Champions League.
 

JMD

Well-known member
Moskou niet tegen Donjetsk...

Pfff, houden ze die regel nog steeds aan, schandalig.

Champions route playoff
Astana - APOEL
SKenderbeu - DIn Zagreb
Celtic - Malm?
Basel - Maccabi TA
BATE Borisov - Partizan
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Champions Route18/19 and 25/26 August
Astana(KAZ) - APOEL(CYP)
Sk?nderbeu(ALB) - Dinamo Zagreb(CRO)
Celtic(SCO) - Malm?(SWE)
Basel(SUI) - M. Tel-Aviv(ISR)
BATE(BLR) - Partizan(SRB)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Brugge naar Utd!

De loting onder de stream loopt voor op de stream zelf, hahaha
 

JMD

Well-known member
League route playoff:
Lazio - Leverkusen
Man United - Brugge
Sp. Lissabon - CSKA Moskou
Rapid Wien - Donjetsk
Valencia - Monaco
2 hele mooie duels dus, Brugge kan het normaal gesproken vergeten en een herhaling van de UEFA-Cupfinale van 2005
 

JMD

Well-known member
Brugge naar Utd!

De loting onder de stream loopt voor op de stream zelf, hahaha

Klopt. Komt omdat een stream altijd ongeveer 30 seconde achterloopt op TV-beeld. Ik keek op TV en er zat 2 seconde tussen het TV-beeld en de loting op uefa.com
 

Max

Administrator
Forumleiding
Man Utd, Valencia en Donjetsk zullen wel doorgaan. Lazio - Leverkusen en Sporting - CSKA kunnen wel spannend worden.
 

fr-keff

Active member
Heeft SBS6 ook de rechten van deze ronde? Manchester - Brugge mooi potje. Al is Valencia - Monaco ook niet mis.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij van deze ronde wel. Deze ronde is wel al de CL met hymne en alles eromheen dacht ik.
 

Joost

Well-known member
Als Ajax zich wel had geplaatst dan hadden ze tegen Sporting gespeeld.

Dit scheelt ons dus gelijk een nieuw trauma in de blessuretijd.
 

JMD

Well-known member
Als Ajax zich wel had geplaatst dan hadden ze tegen Sporting gespeeld.

Dit scheelt ons dus gelijk een nieuw trauma in de blessuretijd.
Dat kan je nooit zo zeggen....

Volgens mij van deze ronde wel. Deze ronde is wel al de CL met hymne en alles eromheen dacht ik.
Klopt. De UEFA bepaalt ook speeldag.

Gelukkig heb ik Sport1... Champions League op SMS6 voelt toch een beetje als Frank Sinatra op de camping.
 

Mario

Well-known member
Als Ajax zich wel had geplaatst dan hadden ze tegen Sporting gespeeld.

Dit scheelt ons dus gelijk een nieuw trauma in de blessuretijd.

Was Ajax dan niet geplaatst geweest? Dan had de loting er wellicht anders uitgezien.
 
Bovenaan