Champions League 2015-2016

Forza AZ

Well-known member
Valt me nog mee. Het is niet de categorie Man Utd. In principe zou Ajax van al deze ploegen moeten kunnen winnen, anders heb je in de CL ook niks te zoeken,
Voor het eerst sinds 2010 is de Nederlandse club dan ook eens geplaatst in de 4e voorronde van de CL, zodat ze niet tegen de absolute toppers kunnen loten.
 

Pascallovic

Well-known member
Voor het eerst sinds 2010 is de Nederlandse club dan ook eens geplaatst in de 4e voorronde van de CL, zodat ze niet tegen de absolute toppers kunnen loten.
Het is dan ook voor het eerst sinds 2010 dat Ajax die ploeg in de voorronde CL is. Volgens mij komt Ajax altijd wel redelijk in de buurt van plaatsing in de 4e voorronde.
 

JMD

Well-known member
Het is dan ook voor het eerst sinds 2010 dat Ajax die ploeg in de voorronde CL is. Volgens mij komt Ajax altijd wel redelijk in de buurt van plaatsing in de 4e voorronde.

PSV zat er in 2013 ook dicht bij. PSV had toen een hoger puntenaantal dan Ajax nu. Soms moet je gewoon een beetje geluk hebben wie zich voor die voorronde plaatsen...

Maar laten we hopen dat Ajax er van profiteert en zich plaatst voor de CL, zou mooi zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben al blij zat voor al het werk dat je erin steekt Friesland, dus van mij mag je gewoon doen wat jij fijn vindt.

Ik ben fan van Friesland ( nou ja alleen van het member de provincie mag wat mij betreft van Nederland afgestoken worden) en dit is ??n van zijn eigenaardigheden.

Mooi man.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
HJK Helsinki, sorry voor het ontopic geneuzel, speelde net 0-0 thuis tegen FC Astana. Mike Havenaar kreeg in de 90e minuut een publiekswissel bij de Finnen
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 3e voorronde returns:

4 augustus
1900 APOEL FC(Cyp)-FC Midtjylland(Den) (2-1)
1900 Molde FK(Noo)-GNK Dinamo Zagreb(Kro) (1-1)
2015 AFC Ajax(Ned)-SK Rapid Wien(Oos) (2-2)
2045 AS Monaco FC(Fra)-BSC Young Boys(Zwi) (3-1)
5 augustus
1600 FC Astana(Kaz)-HJK Helsinki(Fin) (0-0)
1830 Qarabağ FK(Aze)-Celtic FC(Sch) (0-1)
1845 AC Sparta Praha(Tsj)-PFC CSKA Moskva(Rus) (2-2)
1930 FC BATE Borisov(WRu)-Videoton FC(Hon) (1-1)
2015 FC Basel 1893(Zwi)-KKS Lech Poznań(Pol) (3-1)
2030 FK Partizan(Ser)-FC Steaua Bucureşti(Roe) (1-1)
2030 Malm? FF(Zwe)-FC Salzburg(Oos) (0-2)
2030 Club Brugge KV(Bel)-Panathinaikos FC(Gri) (1-2)
2045 KF Sk?nderbeu(Alb)-FC Milsami Orhei(Mol) (2-0)
2045 FC Viktoria Plzeň(Tsj)-Maccabi Tel-Aviv FC(Isr) (2-1)
2045 FC Shakhtar Donetsk(Oek)-Fenerbah?e SK(Tur) (0-0)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gaat Salzburg net als vorig jaar de bietenbrug op tegen Malm???

Vorig jaar speelde Salzburg de Zweden in Oostenrijk helemaal scheel, maar kregen ze in de slotfase een goal tegen. Uit hetzelfde verhaal, maar een 3-0 nederlaag. En dit jaar weer hetzelfde scenario...?
 

ALenstra

Well-known member
Malmo-Salzburg 3-0 eindstand. De Zweden gaan door en de Oostenrijkers mogen de EL voorrondes in.
 

JMD

Well-known member
Dat wordt een angstgegner voor Red Bull, met wie het in de CL maar niet wil lukken.
 
Bovenaan